تصویر و مشخصات گوشی موتورولا دروید توربو ۲ لو رفت

کمپانی موتورولا در حال کار بر روی نسل جدید گوشی های هوشمند خانواده DROID Turbo خود با نام دروید توربو ۲ ( DROID Turbo 2 ) برای عرضه در ماه اکتبر و تحت سرویس اپراتور مخابراتی ورایزن (Verizon) در آمریکا می باشد.این خبر را امروز حساب کاربری @upleaks منتشر کرده و در علاوه بر آن مشخصات فنی و تصویری از موتورولا DROID Turbo 2 را نیز فاش نموده است.

پیش از این نیز شایعات قبلی خبر از معرفی تلفن Moto X Force می‌دادند که اکنون مشخص شده این محصول همان دروید توربو ۲ بوده که برای بازارهای جهانی آماده شده و در ماه دسامبر (آذر ماه) در کشورهای اروپایی و چین، توزیع می‌شود.

طبق تصاویر منتشره از سوی @upleaks، دروید توربو ۲ را می‌توان نسخه‌ی کوچک‌تر موتو ایکس اما با سخت‌افزار قوی‌تر و بهبودیافته دانست. به واقع این طور که در تصاویر مشخص است، بدنه‌ی دروید توربو ۲ از پلاستیکی با بافت زیبا ساخته شده و قابی از فلز یا پلاستیک فشرده آن را احاطه کرده است؛ در پشت و پایین قاب نیز لوگوی دروید و در جلو‌ی آن، لوگوی ورایزن دیده می‌شود.

از سوی دیگر تصویری که روی صفحه نمایش این گوشی دیده می‌شود، به احتمال زیاد خبر از وجود قابلیت شارژ سریع در این محصول می‌دهد که موتورولا از آن با عنوان توروبو شارژ یاد می‌کند.

اسمارت‌فون مورد بحث، مجهز به یک صفحه نمایش ۵.۴۳ اینچی از نوع POLED و با رزولوشن Quad HD خواهد بود که تنها اندکی افزایش سایز را نسبت به پدر ۵.۲ اینچی‌اش تجربه می‌کند؛ هم چنین چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۱۰، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی و باتری ۳۷۶۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصه‌های دروید توربو ۲ می‌باشند.

گفته می شود که این گوشی در دو نسخه‌ی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی معرفی خواهد شد.

منبع : TechTimes

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*