ویپ

راهنمای خرید بهترین تلفن های ویپ VOIP

دنیای امروز را عصر اطلاعات و ارتباطات می‌نامند. برقراری ارتباطات سریع و راحت یکی از اولویت‌های مهم همه کسب‌وکارها و سازمان‌ها است. تلفن ویپ نوعی فناوری است که برقراری ارتباطات درون و برون سازمانی را به‌راحتی امکان‌پذیر می‌کند. این مقاله در واقع راهنمای خرید بهترین تلفن ویپ است. اگر شما هم به بهبود کیفیت ارتباطات سازمانی خود فکر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از کنار مطالب مفید این مقاله ساده عبور نکنید.

چرا همه سازمان‌ها به تلفن تحت شبکه نیاز دارند؟

تلفن‌های ویپ امکان انتقال هم‌زمان مکالمه‌های تلفنی روی شبکه و همچنین برقراری ارتباطات از طریق اینترنت را برای سازمان‌ها فراهم می‌کنند. کسب‌وکارهای کوچک یا نوپا می‌توانند برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود، از چنین فناوری‌هایی کمک بگیرند. از طرفی استفاده از تلفن‌های معمولی برای سازمان‌های بزرگ با مشکلات بی‌شماری مانند اشغال بودن خطوط تلفن همراه در بیشتر اوقات، همراه است.

در حال حاضر استفاده از تلفن تحت شبکه در سازمان‌های امروزی حرف اول را می‌زند. تلفن‌های تحت شبکه محدودیت‌های ارتباط با استفاده از خطوط شهری را کاملا از بین می‌رود. بنابراین رضایت کارمندان و همچنین مشتریان سازمان برای برقراری ارتباط را افزایش می‌دهد.

سازمان شما به چه نوع تلفنی نیاز دارد؟ آشنایی با انواع تلفن‌های ویپ از نظر کاربرد

تلفن‌های تحت شبکه را در انواع مدل‌ها با امکانات مختلف می‌توانید از بازار تهیه کنید. هرکدام از این تلفن‌ها برای کسب‌وکارهای مختلف طراحی شده است. از جمله پرکاربردترین تلفن‌های ویپ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

تلفن‌های ویدئویی؛ قابل‌استفاده در انواع کنفرانس‌ها و جلسات

تلفن‌های ویدئویی یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های تحت شبکه در سازمان‌های امروزی هستند. چنین تلفن‌هایی میکروفون، اسپیکر، دوربین و یک صفحه نمایش برای انتقال صوت و تصویر دارند. استفاده از پروتکل IP در تلفن ویدئویی باعث کاهش هزینه‌های ارتباطی و بالا رفتن کیفیت تماس می‌شود. این تلفن‌ها برای راه‌اندازی اتاق جلسات و برگزاری کنفرانس‌های از راه دور بسیار مناسب هستند.

تلفن‌های تحت شبکه کارمندی؛ سازماندهی تماس‌های مشتریان

تلفن‌های سری کارمندی از پرکاربردترین تلفن‌های ویپ به شمار می‌روند که برای پاسخ‌گویی به تماس‌های مشتریان استفاده می‌شوند. مدیریت تماس‌ها، برقراری ارتباطات داخلی و پشتیبانی از مشتریان با استفاده از تلفن‌های ویپ کارمندی با کیفیت و سرعت بالاتری انجام می‌شود. نصب تلفن ویپ همراه با یک اسپیکرفون کنفرانس به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه، استفاده‌های بیشتری از امکانات آن داشته باشید.

ویپ

مدیریت و برنامه‌ریزی برای تماس‌ها با تلفن مدیریتی تحت شبکه

تلفن‌های مدیریتی امکانات و قابلیت‌هایی فراتر از سایر تلفن‌های تحت شبکه به کاربران ارائه می‌دهند. با استفاده از تلفن‌های ویپ سری مدیریتی می‌توانند برای تماس‌های مشتریان برنامه‌ریزی کنید و به مدیریت و نظارت بر آن‌ها بپردازید. این تلفن‌ها صفحه‌نمایش‌های نسبتا بزرگی دارند که انجام تنظیمات و برگزاری ویدئو کنفرانس‌ها را امکان‌پذیر می‌کنند. بنابراین اگر سازمان بزرگی دارید و روزانه تماس‌های متعددی دریافت می‌کنید، استفاده از تلفن‌های سری مدیریتی کاملا مناسب شما است.

تلفن سانترال سری اپراتور؛ بهترین انتخاب برای منشی‌ها

توزیع تماس‌های سازمان و پاسخ‌گویی به تلفن یکی از مسئولیت‌های اصلی منشی شرکت است که حساسیت بالایی دارد. دقت و سرعت در پاسخ‌گویی به تماس‌ها ارتباط مستقیمی با رضایت مشتریان دارد. مدیریت همه تماس‌های شرکت با استفاده از تلفن‌های معمولی کار دشواری است. تلفن‌های سری اپراتور سانترال با امکاناتی که در اختیار کاربر می‌گذارد، مسئولیت‌های منشی اعم از پاسخ‌گویی به تماس‌ها و توزیع آن‌ها را راحت می‌کند.

انواع مدل‌های گوشی تلفن ویپ؛ استفاده راحت متناسب با نیاز سازمان

گوشی‌های تلفن‌های تحت شبکه را برای استفاده راحت‌تر متناسب با نیاز سازمان، در مدل‌های مختلف طراحی می‌کنند. رایج‌ترین مدل‌های گوشی تلفن voip عبارت‌اند از:

گوشی تلفن رومیزی تحت شبکه؛ رایج‌ترین مدل

تلفن‌های تحت شبکه رومیزی از نظر ظاهری تا حدودی مانند تلفن‌های رومیزی سنتی هستند. تلفن ویپ رومیزی را می‌توانیم ساده‌ترین و رایج‌ترین مدل تلفن تحت شبکه بدانیم. چنین تلفن‌هایی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگی که یک منشی تلفنی ثابت دارند، انتخاب مناسبی به شمار می‌رود. تلفن‌های رومیزی ویپ را می‌توانید با کمترین هزینه و با استفاده از اینترنت به شبکه سازمانی خود متصل کنید.

آزادی حرکتی بیشتر با گوشی تلفن ویپ بی‌سیم

گوشی‌های بی‌سیم ویپ مانند تلفن‌های بی‌سیم داخل منازل از یک گوشی همراه با یک پایه اصلی تشکیل شده است. چنین تلفن‌هایی به کاربر اجازه می‌دهد تا با اطمینان خاطر داخل سازمان حرکت کند و با در دست داشتن گوشی، به‌راحتی به تماس‌ها پاسخ دهد. به‌این‌ترتیب، هیچ تماسی از دست نمی‌رود. این تلفن‌ها را می‌توانید به یک هدست متصل کنید تا بدون نیاز به نگه داشتن گوشی در دست، تماس‌های مشتریان را پاسخ دهید.

ویپ

بهترین تلفن ویپ چیست؟

تلفن‌های تحت شبکه را می‌توانید در انواع برندها خریداری کنید؛ اما معروف‌ترین و بهترین تلفن ویپ متعلق به شرکت یالینک است. برند یالینک (yealink) انواع تلفن‌های تحت شبکه از جمله تلفن‌های سری مدیریتی، اپراتور، کارمندی و اداری را با کیفیت خوب و قیمت مناسب عرضه می‌کند. علاوه بر این، انواع تجهیزات ویدئو کنفرانس مانند هدست، روم پنل، دوربین کنفرانس، وبکم‌ها و پکیج‌های اتاق جلسات و کنفرانس از برند یالینک را می‌توانید با تضمین اصالت کالا از فروشگاه اینترنتی پیرامون ارتباط تهیه کنید. از جمله مشهورترین تلفن‌های ویپ می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تلفن تحت شبکه یالینک SIP-T48U
  • تلفن تحت شبکه یالینک SIP-T48S
  • تلفن تحت شبکه یالینک SIP-T46U
  • تلفن تحت شبکه یالینک SIP-T40P
  • تلفن تحت شبکه یالینک T31P
  • کنفرانس فون یالینک CP960

با توجه به پر شدن بازار از محصولات فیک و تقلبی، سعی کنید محصولات یالینک را با تضمین اصالت کالا و گارانتی خریداری کنید.

پیرامون ارتباط؛ عرضه‌کننده بهترین تلفن‌های تحت‌شبکه و سایر تجهیزات ویدئو کنفرانس

در این مقاله یک راهنمای کامل برای خرید بهترین تلفن ویپ را ارائه کرده و انواع تلفن‌های تحت شبکه را از نظر کاربرد و ظاهر مورد بررسی قرار دادیم. به یاد داشته باشید که انتخاب تلفن تحت شبکه باید با توجه به نیاز سازمان انجام شود. فروشگاه اینترنتی پیرامون ارتباط با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه تامین و فروش انواع تجهیزات کنفرانسی و ارتباطی، آماده مشورت دادن به شما عزیزان برای خرید تلفن ویپ است.

تیم متخصص پیرامون ارتباط با تکیه بر تجربه چندین ساله خود، بهترین محصولات و تجهیزات جانبی را برای راه‌اندازی سالن کنفرانس، شبکه ویپ و سیستم‌های اینترکام SIP عرضه می‌کنند. با خرید از این فروش مزایایی مانند تضمین اصالت کالا، دریافت خدمات پس از فروش و مشاوره‌هایی مطابق با استانداردهای روز دنیا دریافت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات عرضه‌شده در پیرامون ارتباط به آدرس piramoonertebat.com مراجعه کرده یا همین حالا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۹۰ تماس بگیرید. کارشناسان پیرامون ارتباط همواره آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*