فراری 488 GTB

خریدار فراری 488 GTB پس از تحویل خودرو خود، بدترین تصادف عمرش را تجربه کرد

خریدار بدشانس فراری 488 GTB تنها چند دقیقه پس از تحویل اتومبیل خود، بدترین تصادف عمرش را تجربه کرد و صحنه دلخراشی را رقم زد!

به گزارش پلیس شهر داربی انگلستان، فردی در صبح یکم آوریل (۱۳ فروردین) اقدام به خریداری یک دستگاه فراری 488 GTB مدل 2017 از نمایشگاه Baytree Cars کرده و پس از پیمودن کمتر از 3.2 کیلومتر تصادف کرده است. احتمالاً او با شتاب‌گیری بیش از حد، کنترل خودرو را از دست داده و با عبور از لبه پیاده‌رو، به گاردریل برخورد کرده است.

فراری 488 GTB تصادفی

خوشبختانه این تصادف هیچ مجروحی به دنبال نداشته، اما سپر جلو، کاپوت و چراغ‌های جلوی خودروی او آسیب قابل توجهی دیده‌اند. البته به نظر می‌رسد آسیب واردشده به این فراری 488 GTB همچنان قابل تعمیر باشد. با این حال، بسیار ناراحت‌کننده است که سهل‌انگاری او باعث شده به‌جای جشن گرفتن برای خریدن چنین سوپرکار جذابی، مجبور به پرداخت هزینه‌های تعمیر بشود.

فراری 488 GTB تصادفی

خودروی مذکور پیش‌تر دو مالک داشت و مجموعاً 21,565 کیلومتر طی کرده بود، ولی تاکنون صحیح و سالم باقی مانده بود. کاربران در توییتر نیز واکنش‌های جالبی به این حادثه داشته‌اند؛ برخی گفته‌اند او بیشتر از اینکه مهارت رانندگی داشته باشد، جیبپش پُر پول بوده و عده دیگری به‌طور جدی معتقد بوده‌اند که رانندگی با چنین خودروهایی، نیازمند تمرین یا نوعی گواهی‌نامه پیشرفته است.

گفتنی است فراری 488 GTB با بهره‌گیری از یک پیشرانه 3.9 لیتری V8 توانایی تولید قدرت 669 اسب بخار را دارد و طی تنها 3 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد. حداکثر سرعت آن نیز به 330 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. از این رو، واضح است که چرا راننده مذکور مهارت لازم برای کنترل چنین خودروی سریعی را نداشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*