سری گوشی های آنر Play6T

سری گوشی های آنر Play6T با طراحی باریک و سبک در راه است

در آستانه رونمایی از سری  گوشی های آنر Play6T ، اطلاعاتی از طراحی و مشخصات آن‌ها فاش شد. منتظر دستگاه‌هایی باریک و سبک با تراشه مدیاتک باشید.

کمپانی آنر از برگزاری مراسمی در تاریخ 18 فروردین خبر داد. این رویداد، به معرفی گوشی های سری آنر Play6T اختصاص خواهد داشت. تا جایی که می‌دانیم، تمام اعضای این خانواده از چیپست مدیاتک قدرت می‌گیرند؛ اما شماره مدل آن هنوز مشخص نیست. البته گفته می‌شود تراشه‌ای غیر از دایمنسیتی 820 خواهد بود.

سری گوشی های آنر Play6T

پیش‌تر آنر پلی 6 تی پرو با ظهور در وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA)، صفحه نمایش حفره‌دار خود را نمایان کرده بود. این گوشی باریک، 7.45 میلی‌متر ضخامت و 175 گرم وزن دارد. از مشخصات فنی آن باید به پنل ال‌سی‌دی 6.7 اینچی با رزولوشن 2388 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس)، نرخ نوسازی 120 هرتز و ترکیب حافظه 8+256 گیگابایتی اشاره کنیم.

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در پنل عقب، با یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. سیستم عامل گوشی، اندروید 12 و روی آن، رابط کاربری آنر سوار است. همچنین با پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات، آنر پلی 6 تی پرو برای تامین انرژی به یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی متکی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*