بروزرسانی گلکسی بادز ۲ سامسونگ

گلکسی بادز ۲ سامسونگ با یک بروزرسانی، قابلیت جذاب صدای ۳۶۰ درجه‌ای را دریافت کرد

هندزفری بی سیم گلکسی بادز ۲ سامسونگ – Samsung Galaxy Buds 2 با یک بروزرسانی جدید، قابلیت صدای ۳۶۰ درجه‌ای و چند ویژگی دیگر را دریافت کرد!

سامسونگ امروز بروزرسانی جدیدی را برای هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ منتشر کرد. در حال حاضر این جدیدترین نسل هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ است که سال گذشته معرفی شد و هنوز نسل جدید آن رونمایی نشده است.

یک قابلیت گم شده به گلکسی بادز ۲ سامسونگ اضافه شد

اما در اقدامی جالب، غول کره‌ای بروزرسانی جدیدی را برای این محصول منتشر کرده و نشان داده که همچنان به بهبود کارایی و افزایش امکانات آن ادامه می‌دهد. کاربرانی که این بروزرسانی را دریافت کنند، می‌توانند از این پس از قابلیت جذاب صدای ۳۶۰ درجه‌ای در هدفون خود لذت ببرند.

جدیدترین آپدیت گلکسی بادز ۲ سامسونگ که امروز منتشر شده، نسخه فریمور R177XXU0AVC8 را یدک می‌کشد. حجم این بروزرسانی حدوداً ۳ مگابایت است و در متن توضیحات آن به اضافه شدن دو قابلیت جدید به این ایرباد بی سیم اشاره شده است. یکی از آن‌ها، قابلیت صدای ۳۶۰ درجه‌ای است که پیشتر در مدل گلکسی بادز پرو حضور داشت. این قابلیت تجربه صوتی شبیه به صحنه‌ی تئاتر را به ارمغان میاورد و صدا را از همان جهتی که منتشر می‌شود به گوش کاربر می‌رسد.

بروزرسانی گلکسی بادز ۲ سامسونگ

این بروزرسانی جدید کیفیت مکالمات با هندزفری Galaxy Buds 2 را هم ارتقا می‌دهد که به شدت لازم بود. گلکسی بادز 2 کیفیت به مراتب پایین‌تری در مکالمات نسبت به نسل گذشته ی خودش داشت و همین باعث ناامیدی بسیاری از کاربران از این محصول شده بود. چرا که یکی از مهم‌ترین دلایل خرید هندزفری‌های بی‌سیم، مکالمه است. در نهایت باید به بهبود اتصال و پایداری بیشتر بلوتوث برای تجربه کاربری بهتر در این بروزرسانی جدید اشاره کرد.

در حال حاضر این بروزرسانی برای کاربران برخی از کشورها منتشر شده است و به نظر می‌رسد برای آنکه صاحبان گلکسی بادز ۲ سامسونگ در سراسر جهان بتوانند آن را دریافت کنند، کمی زمان لازم است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*