گوگل يوتيوب را با ويژگي هاي جديد بروز کرد

youtube

همان طور که می‌دانید یوتیوب سومین سایت پرطرفدار دنیا پس از فیس‌بوک و گوگل و پیش از یاهو به حساب می‌آید. همچنین بزرگ‌ترین شاخه‌ی گوگل به حساب می‌آید که در نوار ابزار این سایت قرار گرفته است. به تازگی گوگل برای بهتر کردن حال و روز یوتیوب، ویژگی‌های جدید و کاربردی به این سایت اضافه نموده است.

شرکت گوگل به تازگی چند ویژگی جالب و کاربردی به یوتیوب اضافه نموده است. یکی از این ویژگی‌ها Creator Studio می‌باشد. این قابلیت به کاربران یوتیوب اجازه می‌دهد تا دانلودهای خود را از این سایت کنترل نمایند. همچنین اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا مدیریت بهتر و جامع‌تری بر روی ویدئوهای خود داشته باشند. گفتنی است که آپدیت این اپلیکیشن تنها برای سیستم عامل اندروید قابل دسترس است و به زودی و در چند هفته‌ی آتی برای کاربران IOS قابل استفاده خواهد بود.

دیگر قابلیت اضافه شده به این سایت، Audio Library نام دارد. این ویژگی تحسین برانگیز به کاربران این امکان را می‌دهند تا از هزاران افکت صوتی رایگان بر روی ویدئوهای خود استفاده نمایند. همچنین در چند ماه پیش رو، یوتیوب امکان پشتیبانی برای ویدئوهای با سرعت 48 و 60 فریم بر ثانیه را برای کاربران می‌دهد. علاوه بر این اگر می‌خواهید پیش نمایشی از ویدئوهایی با این سرعت‌ها ببینید، می‌توانید به قسمت Creator Studio این سایت مراجعه کنید تا با این ویژگی بیشتر آشنا شوید. ویژگی جدید دیگر اضافه شده به این سایت آن است که کاربران می‌توانند پشتیبانی مالی از کانال‌های خود از کسانی که ویدئوی آن‌ها را تماشا کرده‌اند، داشته باشند. همچنین شنیده شده که ویژگی‌های جدیدتری برای این سایت پرطرفدار در نظر گرفته شده و قرار است به زودی در اختیار کاربران قرار بگیرد، مانند قابلیت استفاده از زیرنویس که برای تهیه کنندگان ویدئو در یوتیوب مناسب می‌باشد.

جالب است بدانید که یوتیوب معروف‌ترین وب‌گاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند پی پل در فوریه‌ی سال 2005 ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیت‌های وب‌گاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند. در سال ۲۰۱۰ پس از کناره گیری چاد هرلی از سمت مدیریت کل یوتیوب، سالار کمانگر، یک ایرانی-آمریکایی به عنوان مدیر کل یوتیوب منصوب شد که مایه‌ی غرور و افتخار هر ایرانی به حساب می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*