بازی Rainbow Six Mobile

بازی Rainbow Six Mobile معرفی شد + اولین تریلر

شرکت یوبی‌سافت در اقدامی غیرمنتظره از بازی Rainbow Six Mobile – رینبو سیکس موبایل رونمایی کرد که در ادامه می‌توانید تریلر معرفی آن را تماشا کنید.

بازی Rainbow Six Mobile تا چند ماه دیگر به صورت رایگان برای گوشی‌های اندروید و ای‌او‌اس منتشر خواهد شد.

این‌طور که پیداست یوبی‌سافت هنگامی که سرگرم انتشار محتواهای جدید برای «اساسینز کرید» و رینبو سیکس یا اضافه کردن «ان‌اف‌تی» به بازی‌هایش نیست، به سراغ بازی‌های موبایل می‌رود! پس از عرضه‌ی موفقیت‌آمیز بازی مبارزه‌ای «براهالا» (Brawlhalla)، اکنون این شرکت فرانسوی قصد دارد تا یکی دیگر از مجموعه‌های بزرگش را به دنیای گوشی‌های هوشمند بیاورد: رینبو سیکس.

این بازی قرار است به‌صورت «فری تو پلی» عرضه شود؛ بدین معنا که تجربه‌ی آن رایگان است، اما برای دسترسی سریع‌تر به آیتم‌ها یا مأموران جدید باید پول واقعی خرج کنید. این بازی اگرچه طبق ادعای یوبی‌سافت قرار است «یک تجربه کاملاً جدید» باشد ولی با توجه به ویدیوی معرفی، به نظر می‌رسد ساختار کلی آن برمبنای نسخه‌ی «سیج» باشد که در چند سال اخیر محبوب‌ترین نسخه‌ی رینبو سیکس بوده است.

البته این نسخه قرار نیست کپی برابر اصل سیج باشد، در واقع همه‌ی اوپراتور‌های سیج در این نسخه حضور نخواهند داشت و نقشه‌ها با تغییرات اساسی عرضه می‌شوند. تخریب‌پذیری محیط هم متفاوت است تا برای گوشی‌های هوشمند مناسب‌تر باشد.

تریلر رونمایی از بازی Rainbow Six Mobile

یک ادعای بزرگ دیگر سازندگان این است که پیشرفت در بازی به شکلی خواهد بود که بازیکنان با خرج پول واقعی، نسبت به دیگران برتری نداشته باشند. این اتفاق خوبی است و بازی را از حالت «برنده شدن با پول» (پی تو وین) خارج می‌کند.

دسترسی به اوپراتورها و تجهیزات آن‌ها با تلاش و صرف زمان امکان‌پذیر خواهد بود و برای این کار می‌توانید از پول رایج درون بازی استفاده کنید که به تدریج بدست می‌آید. ناگفته نماند که یوبی‌سافت این فرمول آشنا را کمی تغییر داده است و شما می‌توانید اوپراتورهایی که ندارید را بطور آزمایشی امتحان کنید و به تدریج آن‌ها را باز کرده و مال خود کنید. باید دید این ایده‌ی نوآورانه تا چه اندازه جواب می‌دهد.

شرکت سازنده همچنین تایید کرد که بازیکنان می‌توانند به واسطه‌ی نرم‌افزار «یوبی‌سافت کانکت» حساب کاربری رینبوی فعلی خود را برای نسخه‌ی موبایلی نیز استفاده کنند. به عبارت دیگر، شما قادر هستید تا از یک حساب کاربری مشترک برای رینبو سیکس موبایل و سیج استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*