خانواده هواوی نوا 10

احتمال پشتیبانی خانواده هواوی نوا 10 از شبکه 5G ؛ اما با روشی عجیب

در فاصله تقریبا دو ماه تا رونمایی، برخی از مشخصات خانواده هواوی نوا 10 – Huawei nova 10 فاش شد. ظاهرا برای پشتیبانی آن‌ها از شبکه 5G، هواوی حقه‌ای در آستین دارد.

با تحریم‌های اعمال شده توسط آمریکا، مدتی است که هواوی به استفاده از شبکه 4G در محصولات خود، محدود شده است. حتی گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون 888 یا کایرین 9000 این کمپانی، بدون قابلیت‌های 5G وارد بازار می‌شوند. اما شاید اعضای خانواده نوا 10 هواوی، به کمک یک وسیله جانبی از شبکه 5G پشتیبانی کنند.

گفته می‌شود هواوی قصد دارد یک قاب موبایل سیم‌کارت‌خور را به کاربران ارائه دهد که گوشی‌های 4G را به 5G تبدیل می‌کند. هنوز مشخص نیست که این گجت، توسط خود هواوی ساخته شده یا یک شرکت ثالث؛ اما به هر حال، امید را در دل هواداران این برند، زنده کرده است.

خانواده هواوی نوا 10

به ادعای افشاگر چینی، احتمالا این قاب همزمان با خانواده هواوی نوا 10 در ماه ژوئن رونمایی خواهد شد؛ وگرنه، باید در سه ماهه سوم سال 2022 منتظر آن باشیم.

از مشخصات فنی نوا 10 اطلاعات چندانی در دست نیست؛ اما شاید شباهت‌هایی با هواوی نوا 9 داشته باشد. این گوشی 6.57 اینچی، چند ماه قبل با دوربین چهارگانه 2+2+8+50 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 778G، اما بدون پشتیبانی از شبکه 5G عرضه شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*