پژو 207 دو رنگ اتوماتیک

پژو 207 دو رنگ اتوماتیک (mc) ؛ مشخصات فنی، امکانات و قیمت

پژو 207 دو رنگ اتوماتیک (mc) به عنوان یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو در نسخه فیس لیفت علاوه بر بخش ظاهری از لحاظ فنی نیز ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

گروه صنعتی ایران خودرو با توجه به محبوبیت پژو 207 تصمیم گرفت تا مدل جدیدی از این هاج بک پرفروش را تولید و به بازار عرضه کند. پژو 207 در این نسخه علاوه بر این که اکنون از ویژگی دو رنگ شدن بدنه بهره می‌برد، از لحاظ فنی نیز ارتقا پیدا کرده و می‌تواند نسبت به نسخه‌های قبل عملکرد بهتری را ارائه دهد. در ادامه شما را با مشخصات و امکانات پژو ۲۰۷ دو رنگ اتوماتیک (mc) آشنا خواهیم کرد.

معرفی پژو 207 دو رنگ اتوماتیک

بخش ظاهری

پژو 207 دو رنگ اتوماتیک

پژو 207 دو رنگ اتوماتیک از لحاظ ظاهری نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی را تجربه نکرده است. در واقع از تغییراتی که ایران خودرو برای نسخه جدید پژو 207 در نظر گرفته می‌توان به قطعات تزئینی در سپر جلو، در عقب، آینه‌های بغل، ضربه گیرهای روی درها، اسپویلر عقب و رنگ قرمز سقف اشاره کرد.

پژو 207 دو رنگ اتوماتیک

ایران خودرو قصد دارد پژو 207 دو رنگ اتوماتیک را با رنگ‌های بدنه سفید یا مشکی به همراه رینگ‌های جدید سیاه به مشتریان عرضه کند. به طور کلی طراحان ایران خودرو توانستند با استفاده از قطعات تزئینی درون کابین و قطعات تزئینی قرمز رنگ روی بدنه این خودرو را به یک گزینه اسپرت برای جوانان تبدیل کنند.

مشخصات فنی

پژو 207 دو رنگ اتوماتیک

ایران خودرو برای پژو 207 دو رنگ اتوماتیک نسخه ارتقا پیدا کرده موتور TU5 یعنی TU5 پلاس را در نظر گرفته است که به سامانه زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها مجهز بوده و می‌تواند شتاب، قدرت و کارایی بهتری را نسبت به نسخه‌های قبلی ارائه دهد. این پیشرانه از استاندارد آلایندگی یورو 5 نیز برخوردار بوده و همچنین می‌تواند مصرف سوخت این هاچ بک را کاهش دهد.

علاوه بر این، ایران خودرو برای محصول جدید خود یک گیربکس 6 سرعته را به جای مدل 4 دنده قبلی در نظر گرفته که مزیت‌هایی چون کاهش دور موتور و کاهش صدای موتور به خصوص در سرعت‌های بالا را به همراه خواهد داشت.

جدول مشخصات فنی پژو 207 دو رنگ اتوماتیک

خودروپژو 207 دو رنگ اتوماتیک
نوع موتورTU5 پلاس
حجم موتور۱.۶ لیتری
تعداد سوپاپ۱۶
قدرت موتور۱۱۳ اسب بخار
حداکثر گشتاور۱۴۴ نیوتن‌متر
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت۱۲.۶ ثانیه
مصرف سوخت ترکیبی۷.۴۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر
بیشترین سرعت۱۸۹ کیلومتر بر ساعت
وزن۱۱۱۸ کیلوگرم
حجم صندوق بار۲۴۵ لیتر

امکانات رفاهی و ایمنی

پژو 207 دو رنگ اتوماتیک از امکاناتی چون آینه‌های جانبی برقی راهنمادار هم‌رنگ بدنه، سیستم روشنایی ترک خودرو، چراغ جلو مجهز به چراغ روز، چراغ جدید جلو و عقب، چراغ مه شکن جلو و عقب، ترمز دیسکی عقب، ترمز کمکی، ترمز ضد قفل ABS و EBD، فرمان برقی با کلیدهای کنترل، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر، تهویه اتوماتیک، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، قفل ایمنی کودک، فرمان تلسکوپی، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، سیستم قطع کن سوخت، کمربند ایمنی عقب ۳ نقطه‌ای، کمربند ایمنی ۳ نقطه‌ای پیش کشنده سرنشینان جلو ، قفل مرکزی، ایموبیلایزر، پشت‌سری صندلی‌های جلو و عقب قابل تنظیم (طرح و پارچه جدید)، صندلی عقب تاشو، صندلی راننده ۶ حرکته دستی و صندلی شاگرد ۴ حرکته دستی، غربیلک فرمان چرمی، قطعات تزئینی هم رنگ سقف، تریم خاکستری، سقف قرمز و کروز کنترل بهره می‌برد.

قیمت و رقبا

شرکت ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش محصولات خود برای پژو 207 دو رنگ اتوماتیک قیمت حدود ۳۱۸ میلیون تومان را در نظر گرفت که احتمالا قیمت آن در بازار آزاد به بیش از 550 میلیون تومان نیز خواهد رسید. با توجه به این که در این محدوده قیمتی خودروهای صفرکیلومتر و کارکرده چینی متعددی وجود دارد، احتمال دارد محصول جدید ایران خودرو برای رقابت با آنها با مشکلاتی مواجه شود.