صندلی گیمینگ Bauhutte Electric

پیشرفته‌ترین و گران‌ترین صندلی گیمینگ جهان، یک تختخواب همه کاره است + ویدیو

پشت میز نشستن و برای ساعت‌ها بازی کامپیوتری کردن، می‌تواند خسته‌کننده باشد. اما این صندلی گیمینگ پیشرفته، حلال مشکل است؛ چون فقط با فشردن یک دکمه، به تختخواب تبدیل می‌شود.

کمپانی ژاپنی Bauhütte Electric از یک میز کار و تختخواب گیمینگ رونمایی کرد. این در واقع یک صندلی با چهارچوب تخت است که از موتورهایی برای تنظیم ارتفاع استفاده می‌کند؛ طوری که بتوانید زانوها و کمر خود را در موقعیت ایده‌آل قرار دهید. البته اگر بخواهیم صادق باشیم، چندان ارگونومیک به نظر نمی‌رسد و بعید است به راحتی صندلی های گیمینگ معمول باشد.

به هر حال، بعد از اتمام بازی می‌توانید با ریموت کنترل تعبیه شده در گوشه تخت، پشتی صندلی را پایین بیاورید و در موقعیت خواب قرار بگیرید؛ کمی دراز بکشید و به چشم‌های خود استراحت  بدهید. ارتفاع قسمت سر و پاها نیز به طور جداگانه، قابل تنظیم است.

مجموعه‌ای از لوازم جانبی نیز این تختخواب و صندلی گیمینگ را همراهی می‌کنند؛ از جمله یک «واگن انرژی» که محل نگهداری نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های شماست.

همچنین باید به یک میز و جالباسی متصل به آن اشاره کنیم که کشوهایی برای قرار دادن لوازم گیمینگ شما دارد. از همه جالب‌تر، یک دست لباس نینجا به اسم ninja onesie 4G که هر چه بیشتر شما را در فضای بازی، غرق می‌کند. در واقع، باهوته الکتریک فقط یک صندلی تختخواب‌شو نمی‌فروشد؛ بلکه یک سبک زندگی به شما ارائه می‌دهد.

البته این کمپانی یک شبه به این نقطه نرسید: در سال 2020 از یک تخت گیمینگ بدون موتور همراه با چند وسیله جانبی رونمایی کرد و سال 2021 نوبت به یک تشک گیمینگ رسید. حالا گویی همه آن‌ها را با هم تلفیق و موتوری کرده است.

شاید این تختخواب و صندلی، خیلی راحت به نظر نرسد؛ اما برای افرادی که در محیط کوچکی کار یا زندگی می‌کنند، می‌تواند گزینه مطلوبی باشد. از این بهتر نمی‌توانید یک صندلی، تختخواب، میز کار، جالباسی و سایر متعلقات را در فضایی کوچک، جا دهید.

این تختخواب با طول 198 سانتی‌متر و پهنای 94 سانتی‌متر، حدود 480 دلار قیمت دارد. البته در آمازون همراه با تشک گیمینگ، 680 دلار قیمت خورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*