قیمت خودرو

قیمت خودرو دوباره ترمز برید؛ خودروهای پرفروش در حال ثبت رکورهای جدید!

خودروهای پرفروش بازار کشور همچنان در حال افزایش قیمت هستند و رکوردهای جدیدی برای قیمت خودرو در بازار ایران به ثبت می‌رسد.

با نگاهی به وضعیت بازار خودرو مشخص می‌شود که خودروهای پرفروش همانند روز گذشته با افزایش قیمت مواجه شده‌اند. در صورتی که این روند ادامه‌دار باشد، به جای این که محصولات داخلی از نظر کیفی به سطح خودروهای جهانی برسند، از نظر قیمتی به آن‌ها نزدیک خواهند شد و نمی‌توان به سامان یافتن بازار امید چندانی داشت.

قیمت خودرو های پرفروش در بازار امروز – ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱، در بازار امروز افزایش پیدا نکرده و این خودرو همچنان با همان قیمت ۳۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز بدون تغییر قیمت و با همان قیمت ۳۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. نسخه‌ اتوماتیک و سقف شیشه‌ای این خودرو نیز در مدل ۱۴۰۰ که طی دو روز گذشته افزایش قیمت ۲۰ میلیون تومانی را تجربه کرده بود، امروز با تغییر قیمتی مواجه نشده و همچنان با نرخ ۵۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و به مرز ۲۸۷ میلیون تومان رسیده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز همچنان به افزایش قیمت ادامه می‌دهد و هم‌اکنون با قیمت ۲۷۸ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

نسخه‌های آپشنال و کم آپشن پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده‌اند و در بازار امروز به ترتیب با قیمت‌های ۳۳۵ و ۳۳۰ میلیون تومان خرید و فروش شده‌اند. با توجه به افزایش قیمت‌ تیپ ۲ و تیپ ۵ پژو ۲۰۶، احتمالا پژو ۲۰۶ تیپ ۳ نیز با قیمتی بالاتر از آنچه پیش‌بینی شده بود معامله خواهد شد. اکنون باید منتظر ماند و دید که در زمان ورود این نسخه از ۲۰۶ به بازار کشور، شرایط به چه صورتی خواهد بود.

رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ نیز افزایش قیمتی را تجربه نکرده و هم‌اکنون با همان قیمت ۲۸۶ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی مواجه شده و به مرز ۲۷۴ میلیون تومان رسیده است.

قیمت سمند ال ایکس مدل ۱۴۰۱ در مقایسه با روز گذشته تغییری نکرده و همچنان برای خرید این خودرو باید ۲۷۸ میلیون تومان هزینه کرد. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز تغییر قیمتی را تجربه نکرده و با همان قیمت ۲۶۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سورن پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز که از آغاز هفته تا روز گذشته افزایش قیمت ۶ میلیون تومانی را تجربه کرده بود، امروز با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی مواجه شد و به مرز ۳۲۰ میلیون تومان رسید. پژو پارس ال ایکس مدل ۱۴۰۱ نیز افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی را در بازار امروز تجربه کرد و به قیمت ۳۶۰ میلیون تومان رسید. قیمت مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز ۳ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و به ۳۴۳ میلیون تومان رسید. علاوه بر این قیمت نسخه ساده این خودرو ۳ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و قیمت آن به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودرو

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با تغییر قیمتی همراه نشد و با همان قیمت ۳۷۲ میلیون تومان معامله می‌شود. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز بدون تغییر و با همان مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. تارا مدل ۱۴۰۱ در بازار امروز با افزایش قیمت ۵ میلیون تومانی مواجه شده و به مرز ۵۶۰ میلیون تومان رسید. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز همین میزان افزایش قیمت را تجربه کرده و هم‌اکنون با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. نسخه دستی و مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این خودرو هم بدون افزایش قیمت و به ترتیب به ارزش ۴۰۸ و ۴۲۲ میلیون معامله شدند.

شاهین که در روز گذشته با افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی همراه شده بود، امروز تغییر قیمتی را تجربه نکرده و برای خرید آن باید همان مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان را پرداخت کرد.

قیمت پراید ۱۱۱ نیز در مقایسه با دیروز ۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرده و این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۱۹۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت پراید ۱۳۱ هم با افزایش قیمت ۱ میلیون تومانی به ۱۷۵ میلیون تومان رسیده است. تیبا صندوق‌دار نیز افزایش قیمت را تجربه کرده و با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود و نسخه هاچ بک آن با افزایش قیمت، به مرز ۱۹۰ میلیون تومان رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*