گوشی‌ های سامسونگ سوئیچ خودرو

گوشی‌ های سامسونگ حالا نقش سوئیچ نقش سوئیچ مدل های زیادی از خودرو های بی ام و ، کیا و جنسیس را باز می‌کنند

در تلاش برای رقابت با قابلیت کلید دیجیتال گوگل، حالا گوشی‌ های سامسونگ سوئیچ خودرو های بی ام و، کیا و جنسیس خواهند بود. البته این قابلیت برای تمامی مدل‌ها در دسترس نیست.

در چند سال گذشته سامسونگ‌ از چیپ‌های باند فوق وسیع در گوشی‌ های پرچمدار خود استفاده کرده است. این چیپ‌ها نه تنها می‌توانند به ردیابی دقیق اشياء کمک کنند، بلکه قادرند در نقش سوئیچ دیجیتال خودروها نیز ظاهر شوند. حالا خبر رسیده که کاربران می‌توانند از گوشی‌ های سامسونگ می‌توانند به عنوان سوئیچ دیجیتال خودرو های بیشتری استفاده کنند.

تبدیل شدن گوشی های سامسونگ به سوئیچ دیجیتال مدل‌های مختلف بی ام و، کیا و جنسیس

گوشی‌ های سامسونگ سوئیچ خودرو

از میان مدل‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، می‌توان به جنسیس GV60 و GV70؛ بی‌ ام‌ و 1-8، Z4، X5-7، iX و i4 و همچنین کیا Niro اشاره کرد. به جز مدل‌های ساخت جنسیس، تمامی مدل‌های بی ام و و کیا به جای باند فوق وسیع از NFC استفاده می‌کنند. البته باید یادآوری کنیم که این قابلیت از مد‌ت‌ها پیش برای جنسیس GV60 فعال شده بود.

متاسفانه قابلیت سوئیچ دیجیتال سامسونگ در حال حاضر فقط برای کاربران کره‌ای عرضه شده و هنوز راهی بازار‌های جهانی نشده است. البته کاربران گوشی های سامسونگ می‌توانند تا آن زمان از قابلیت Android digital car key گوگل روی گوشی های خود استفاده کنند. هرچند که قابلیت گوگل نیز فقط در چند کشور از جمله آمریکا فعال شده است.

گوشی‌ های سامسونگ سوئیچ خودرو

انتشار جهانی قابلیتی که از نظر امنیتی تا این حد حساس است، قطعا زمان می‌برد؛ زیرا سامسونگ باید تاییدیه‌های مورد نیاز سازمان‌های دولتی را به دست آورد و از طرفی اطمینان حاصل کند که استفاده از گوشی های این شرکت به جای سوئیچ خودرو هیچ خطری را متوجه صاحبان آنها نخواهد کرد.

این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که یادآوری کنیم اکثر مدل‌های پشتیبانی شده جزء خودروهای گران‌قیمت هستند و به سرقت رفتن آنها به خاطر ضعف سیستم امنیتی سامسونگ، قطعا برای شرکت کره‌ای دردسرساز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*