اپل واچ اتصال ماهواره ای

اپل واچ به زودی به اتصال ماهواره ای برای تماس های اضطراری مجهز می‌شود

کاربران اپل واچ به زودی می‌توانند در صورت بروز حوادث ناگهانی از طریق اتصال به شبکه های ماهواره ای با ارسال پیام کوتاه اضطراری درخواست کمک کنند.

اپل به دنبال ارائه قابلیت‌هایی جدید برای ساعت هوشمند خود در آینده‌ای نزدیک است. این کمپانی به زودی اپل واچ را به توانایی اتصال ماهواره ای به منظور برقراری تماس های اضطراری و درخواست کمک مجهز خواهد کرد.

ارسال پیام ضروری از طریق اتصال ماهواره ای در اپل واچ

به گزارش بلومبرگ، ارسال پیام و تماس اضطراری از طریق شبکه های ماهواره ای به زودی از طریق ساعت هوشمند اپل واچ امکان‌پذیر خواهد شد. پیش از این قرار بود سری آیفون 13 اپل به قابلیت اتصال ماهواره ای مجهز شوند. اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و استفاده از آن به نسل‌های بعدی موکول شد. بنابراین به زودی گوشی های آیفون قادر خواهند بود در نقاط فاقد پوشش مخابراتی از طریق شبکه های ماهواره ای به ارسال پیامک بپردازند.

بیشتر بخوانید:

آیفون ۱۴ در ۴ مدل و با امکانات ماهواره ای می‌آید

اپل این قابلیت‌ها را برای کمک به افرادی که در شرایط اضطراری گرفتار شده و امکان برقرار تماس یا ارسال پیامک از طریق شبکه های مخابراتی را ندارند به ساعت هوشمند خود اضافه خواهد کرد. این طرح شامل دو بخش است. در بخش اول کاربران می‌توانند در نقاط فاقد پوشش شبکه مخابرات به ارسال پیام کوتاه بپردازند. این پیام‌های ضروری با رنگ خاکستری در بخش پیام‌ها نمایش داده خواهند شد.

اپل واچ اتصال ماهواره ای

همچنین بخش دوم این طرح امکان گزارش یک حادثه ناگهانی نظیر تصادف یا سقوط هواپیما را به کاربر می‌دهد. این قابلیت می‌تواند شرایطی نظیر سقوط در آب یا غرق شدن را هم شناسایی کند و یا از کاربر بپرسد که آیا نیاز به درخواست برای اعزام نیروهای امدادی وجود دارد یا خیر.

اپل واچ اتصال ماهواره ای

البته قابلیت اتصال ماهواره ای در اپل واچ هنوز به تایید رسمی اپل نرسیده است. بنابراین نمی‌توان با قاطعیت از حضور آن در ساعت هوشمند اپل مطمئن بود. به همین جهت توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با گجت نیوز همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*