سیستم مورد نیاز بازی Weird West

سیستم مورد نیاز بازی Weird West – غرب عجیب

بازی غرب عجیب تجربه‌ی تازه‌ای از غرب وحشی و ژانر وسترن ارائه می‌دهد؛ مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی Weird West را در ادامه مطالعه کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Weird West نسبتاً پایین است و با یک سخت‌افزار متوسط هم می‌توانید آن را اجرا کنید.

غرب عجیب توسط اعضای سابق استودیوی «آرکین» ساخته شده و یک بازی اکشن-نقش‌آفرینی با زاویه دوربین «تاپ‌داون» است که از اِلمان‌های عناوین شبیه‌ساز نیز بهره می‌برد. این بازی با رویکرد تازه‌ای به ژانر وسترن نزدیک شده و از آنجایی که اِلمان‌های تصادفی در آن حضور پررنگی دارند، تجربه‌ی مراحل هر بار متفاوت است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. علاوه بر این‌ها، عناصر فراطبیعی نیز در بازی حاضر هستند تا غرب عجیب را یک «وسترنِ علمی-تخیلی» توصیف کنیم.

داستان بازی پیرامون 5 شکارچی جایزه‌بگیر رخ می‌دهد و همه‌ی اعمال شما، نتیجه‌ای ماندگار دارد. به عبارت دیگر اگر جایی را منفجر کنید، حتی اگر کشته شوید و به آن نقطه بازگردید، انفجاری که رخ داده بود، پابرجا خواهد بود. در ضمن بازی دارای حالت «مرگ قطعی» (Permadeath) هم هست، یعنی اگر شخصیت شما یا هم‌تیمی‌هایتان کشته شوند، بازگشتی در کار نخواهد بود، مگر اینکه بازی را از ابتدا آغاز کنید.

سیستم مورد نیاز بازی Weird West

برای تجربه‌ی بازی با پایین‌ترین تنظیمات گرافیکی، به یک پردازنده‌ی اینتل Core i5-2380، شش گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی‌تی‌ایکس 650 نیازمند هستند که بدین معناست غرب عجیب را با یک سخت‌افزار متوسط هم می‌توان اجرا کرد. البته بازی از نظر گرافیکی قابل قبول است و با توجه به زاویه دوربین تاپ داون، نرخ فریم کمتر از 60 نیز می‌تواند شما را راضی کند.

در سوی دیگر، برای تجربه‌ی بازی به شکل ایده‌آل، به یک پردازنده‌ی اینتل Core i7-6950X، دوازده گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی‌تی‌ایکس 1050 نیازمند خواهید بود که از چنین سخت‌افزاری، نرخ 60 فریم بر ثانیه را در کنار رزولوشن 1080p بدون هیچ مشکلی دریافت می‌کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Weird West

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-2380P @ 3.10GHz / ای ام دی FX-6100
– حافظه رم: 6 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 650 Ti / ای ام دی Radeon HD 7770
– حافظه ویدیویی (VRAM): یک گیگابایت
– فضای هارد دیسک: 16 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

سیستم مورد نیاز بازی Weird West

سیستم پیشنهادی بازی غرب عجیب

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه‌ 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-6950X @ 3.00GHz / ای ام دی Ryzen 7 2700
– حافظه رم: 12 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1050 / ای ام دی Radeon RX 460
– حافظه ویدیویی (VRAM): دو گیگابایت (انویدیا) / چهار گیگابایت (ای ام دی)
– فضای هارد دیسک: 16 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12
– کارت صدا: سازگار با دایرکت ایکس

غرب عجیب تا اینجا نقدهای مثبتی دریافت کرده و منتقدان آن را برای داستان، طراحی جهان و حق انتخاب بالا تحسین کرده‌اند. تعداد بازیکنان بازی نیز اخیراً از مرز 400 هزار نفر عبور کرده است که برای یک بازی کوچک مستقل، رقم مناسبی به حساب می‌آید.

بازی Weird West هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد. همچنین اگر از مشترکان سرویس «ایکس باکس گیم پس» هستید، می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*