تتر

تتر چیست و چگونه آن را بخریم؟

بازار کریپتو کارنسی در سال‌های اخیر ابداع ارزهای دیجیتال جدیدی را شاهد بوده است. هر کدام از ارزهای دیجیتال که در این بازار عرضه می‌شوند، ارزش و مزایای مختلفی دارند که مستقیما با میزان محبوبیت آن در بین خریداران ارز دیحیتال در ارتباط است؛ بنابراین می‌توان از صرفه اقتصادی و رشد تصاعدی ارزش ارزهای دیجیتال محبوب و پرفروش در بازار رمز ارز اطمینان داشت. از جمله ارزهای دیجیتال که در سال‌های اخیر مورد توجه خریداران و افراد فعال در بازار رمز ارز قرار گرفته، می‌توان به ارز تتر اشاره کرد.

مسلما با وجود بیت کوین، دیگر نمی‌توان ارزهای دیجیتال نظیر تتر را محبوب‌ترین و بهترین ارز دیجیتال در بازار شمرد؛ اما به جرئت می‌توان گفت تتر، رقیب اصلی اتریوم در بازار است و سعی دارد تا به سطح محبوبیت آن دست پیدا کند. حالا که امکان خرید تتر از سایت کیفت پول من وجود دارد، ارائه اطلاعاتی جامع در مورد این ارز دیجیتال محبوب و باارزش می‌تواند برای کاربران علاقمند مفید و کاربردی باشد. در ادامه، تمام توضیحات مورد نیاز در مورد خرید ارز تتر برایتان شرح داده خواهد شد.

تتر چیست؟

در بازاری به فعالی کریپتو کارنسی، طبیعی است که هر ساله تعداد زیادی ارز افتتاح شود؛ اما وجود پشتوانه و سیستم قدرتمند برای حفظ ارزش و صرفه اقتصادی آن، یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب ارز دیجیتال است که باید به آن توجه داشت. یکی از ارزهایی که اخیرا توانسته از تمام ابزارهای خود در راستای موفقیت استفاده کند، تتر نام دارد. این ارز دیجیتال در چارت جهانی جزو محبوب‌ترین‌ها بوده و یک رقیب جدی برای ارزهای مشهور نظیر اتریوم به شمار می‌رود.

این ارز دیجیتال با واحد اختصاصیUSDT به واسطه ارزش ثابت خود در بازار رمز ارز، یک مکان عالی و مطمئن برای سرمایه‌گذاری تلقی می‌شود. افراد می‌توانند با خرید مقداری تتر، پول خود را نگهداری کنند تا در کنار حفظ ارزش پول، در مواقعی سود نیز به دست بیاورند؛ چرا که این ارزها همواره رشد ارزش تصاعدی دارند و کاهش قیمت نجومی آن‌ها به ندرت مشاهده می‌شود. به خصوص ارز دیجیتال تتر که به دلیل ثابت بودن ارزش خود شهرت به دست آورده است.

انواع تتر

تتر

از آنجایی که افراد اهداف متفاوتی از خرید تتر دارند، انواع مختلفی از آن در بازار عرضه می‌شود که هر کدام دارای کاربری و ویژگی منحصربه‌فردی هستند. در ادامه، توضیحاتی مختصر از انواع تتر و ویژگی‌های آن را شرح می‌دهیم تا در حین خرید از تمام موارد حائز اهمیت آگاهی داشته باشید.

  1. نوع اول که با نام Omni Layer USDT، از بلاک چین بیت کوین (Bitcoin Omnilayer) برخوردار است. در کیف پول ارز دیجیتال، آدرس این نوع تتر با پیشوندهای 1، 3 و BC1 نوشته می‌شود.
  2. نوع دوم که ERC20 USDTیا به عبارتی دیگرeUSDT نامیده می‌شود، از الگوریتم اتریوم (ERC20) برخوردار است. پیشوند آدرس این نوع نیز با 0X تعریف می‌شود.
  3. نوع سوم تتر، TRC20 USDT نام دارد و از بلاک چین ترون (TRC20) بهره می‌برد. در نهایت، پیوند آدرس این نوع تتر نیز TX تعریف شده است.

رونمایی از ارز دیجیتال تتر

واحدهای اختصاصیUSDT و EURT در سال 2015 میلادی، از دو ارز تتر و یورو تتر رونمایی کردند. هدف اصلی از معرفی این ارزهای دیجیتال، این بود تا کاربران توانایی سرمایه‌گذاری روی یک ارز مطمئن و با ارزش ثابت را داشته باشند؛ بنابراین پشتوانه قدرتمندی برای هر کدام از این ارزها تعریف شده است.

با وجود این که تتر یکی از ده‌ها ارز دیجیتال با ارزش ثابت در بازار شمرده می‌شود، می‌توان آن را محبوب‌ترین ارز در بین آن‌ها دانست. رونمایی از این محصول باعث شده تا تمام فعالان حوزه کریپتو کارنسی بتوانند پول خود را در این بازار سرمایه‌گذاری کرده و از ثبات ارزش آن اطمینان کامل داشته باشند.

قیمت تتر در بازار کریپتو کارنسی

همان‌طور که اشاره شد، ارز دیجیتال تتر یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت است که پشتوانه قدرتمندی دارد. این پشتوانه باعث می‌شود تا حتی تولید تتر نیز تاثیر مستقیمی روی قیمت تتر در بازار کریپتو کارنسی نداشته باشد. در حال حاضر بازار ارز دیجیتال تتر با ارزش 8 میلیارد دلار، چهارمین ارز دیجیتال فعال در جهان تلقی می‌شود. این ارز دیجیتال همواره با قیمت 1 دلار آمریکا عرضه شده و هیچ تغییری در قیمت آن به وجود نمی‌آید.

افرادی که به دنبال کسب درآمد از بازار رمز ارز هستند، باید به دنبال ورود به بازار تتر نیز باشند؛ چرا که شناخت کامل تتر، باعث می‌شود تا در مواقع نیاز بتوانید به اندازه مورد نیاز تتر خریداری و آن را نگهداری کنید. با توجه به نوسانات موجود در بازار تتر، به جرئت می‌توان گفت بهترین مکان برای در امان ماندن از دست نوسانات و تورم‌های موجود در بازار است. امروزه تمام فعالان این حوزه متوجه میزان اهمیت نگهداری تتر در کیف پول ارز دیجیتال شده‌اند.

نحوه خرید ارز دیجیتال تتر

تتر

حالا که اطلاعاتی جامع در مورد ارز دیجیتال تتر به دست آوردید، نوبت به شرح نحوه خرید تتر می‌رسد. امروزه منابع موثق فراوانی در بازار رمز ارز وجود دارد که می‌توان خرید تتر را از طریق آن‌ها انجام داد؛ اما از آنجایی که ارز دیجیتال تتر یک محصول فیزیکی نیست و به صورت دیتا ارائه می‌شود، بهتر است به دنبال خرید تتر از بهترین منبع اینترنتی باشید. در واقع خرید از کیف پول ارز دیجیتال در اینترنت، اصلی‌ترین دغدغه برای شما نخواهد بود؛ بلکه باید به دنبال یک کیف پول مطمئن و قابل اتکا برای نگهداری ارزهای خود باشید.

قبل از هر چیزی، شما باید حساب کاربری اختصاصی در کیف پول اینترنتی برای خود بسازید. بعد از این کار، می‌توانید با خیال راحت نسبت به خرید ارزهای دیجیتال از فروشگاه آنلاین مورد نظرتان باشید. البته عمده کیف‌های پول مجازی بعد از اینکه شما حساب کاربری اختصاصی خود را در آن ایجاد کردید، امکان خرید تتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه، بهترین منبع برای خرید تتر و نگهداری آن تا مدت طولانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

کیف پول من؛ همراه شما در خرید و نگهداری ارز دیجیتال

در مطلب فوق، قصد ارائه مطالبی مفید در مورد تتر را داشتیم تا افراد علاقمند در این زمینه آگاهی لازمه را به دست آورند. افرادی که می‌خواهند تتر را به مقدار دلخواه خریداری کرده و تا چند روز و حتی چند سال آن‌ها را نگه دارند، می‌توانند حساب کاربری اختصاصی خود را در سایت کیف پول من بسازند. پلتفرم کیف پول من بهترین منبع برای خرید ارز دیجیتال است و افراد قادر به خرید ارز شیبا، تتر، اتریوم، بیت کوین و هزاران ارز دیگر خواهند بود؛ بنابراین بهتر است هر چه سریع‌تر نسبت به ایجاد اکانت در کیف پول من اقدام کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*