آخرین بازدید واتساپ

حالا می‌توانید آخرین بازدید واتساپ خود را به صورت پیشرفته مدیریت کنید

کابران واتس‌ اپ در مقایسه با تلگرام گزینه‌های محدودی برای نمایش آخرین بازدید خود داشتند، اما حالا امکان مدیریت پیشرفته آخرین بازدید واتساپ برای آنها فراهم شده است.

چندی پیش واتساپ قابلیت واکنش به پیام‌ها با استفاده از ایموجی را به برنامه خود اضافه کرد و حالا نوبت به یک قابلیت مهم رسیده است که کاربران از مدت‌ها پیش انتظار آن را داشتند. کاربران واتساپ می‌توانند از این پس آخرین بازدید خود را بهتر مدیریت کنند.

اضافه شدن گزینه‌های بیشتر برای مدیریت آخرین بازدید واتساپ

آخرین بازدید واتساپ

در آخرین نسخه بتا واتساپ برای سیستم عامل iOS، قابلیت جدیدی اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد افرادی که قادر به دیدن آخرین بازدید آنها هستند را محدود کنند. اگر با این بخش WhatsApp آشنایی ندارید، باید بگوییم که به وسیله آن از آخرین دفعه‌ای که فرد وارد برنامه شده است، مطلع می‌شوید.

بدین ترتیب حتی اگر فرد گزارش خواندن پیام (همان تیک آبی) را غیرفعال کرده باشد، می‌توانید متوجه شوید که چه زمانی برای ارسال پیام مناسب‌تر است.

چند وقتی است که واتساپ امکان محدود کردن کاربران بازدید کننده از «وضعیت» و آخرین بازدید شما را به مخاطبین فراهم کرده است. شما همچنین می‌توانستید این قابلیت را به صورت کلی غیرفعال کنید، ولی امکان محدود کردن برخی مخاطبین خاص از دیدن آن را نداشتید.

آخرین بازدید واتساپ

حالا در واتساپ بتا iOS نسخه ۲۲.۹.۰.۷۰ گزینه جدیدی تحت عنوان «مخاطبین من به جز …»  به بخش آخرین بازدید در قسمت تنظیمات حریم شخصی واتس‌اپ اضافه شده است. البته فراموش نکنید که با این کار، شما نیز قادر به دیدن آخرین بازدید یا وضعیت آنها نخواهید بود.

وب‌سایت WABetaInfo همچنین از اضافه شدن قابلیت‌های بیشتری در رابطه با حریم خصوصی در آينده نزدیک خبر داد. با توجه به اینکه امکان مدیریت پیشرفته آخرین بازدید به نسخه بتا واتس‌اپ اندروید و iOS راه یافته است، احتمالا زمان زیادی تا ارائه عمومی آن باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*