تصاویر شیائومی Civi 1S

تصاویر شیائومی Civi 1S لو رفت؛ این گوشی با ادعای زیبایی به میدان آمده است

انتشار تصاویر شیائومی Civi 1S از معرفی این گوشی در آينده نزدیک خبر می‌دهند. Xiaomi Civi 1S زیباترین گوشی این برند چینی خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون 778G پلاس بهره می‌برد.

شیائومی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که می‌خواهد در یکم اردیبهشت ماه مراسمی را برگزار کرده و در آن از جانشین زیباترین گوشی جهان رونمایی کند. پس از آن نیز، شرکت چینی تصاویر رسمی شیائومی Civi 1S را منتشر کرد.

تصاویر منتشر شده از شیائومی Civi 1S به یک گوشی با محوریت زیبایی اشاره دارند

تصاویر شیائومی Civi 1S

امروزه در دنیای گوشی‌های هوشمند اکثر شرکت‌ها به طراحی‌های نسبتا تکراری برای گوشی‌های میان رده خود رو آورده‌اند و آنچنان از منظر زیبایی شناختی به آنها توجهی نمی‌کنند؛ اما سال گذشته شیائومی نشان داد که مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است و به همین خاطر از گوشی شیائومی Civi به عنوان زیباترین گوشی هوشمند جهان در سه رنگ صورتی، آبی و مشکی رونمایی کرد.

حالا تصاویر منتشر شده از نسل جدید این گوشی نشان می‌دهد که شرکت سازنده به کمبود گوشی‌های با رنگ سفید توجه کرده است و می‌خواهد مدل شیائومی Civi 1S را در رنگ سفید عرضه کند. البته مدل سفید رنگ این گوشی کاملا یک‌ دست نیست و شرکت سازنده با یک فرآيد مخصوص، بافتی درخشان و الماس مانند را روی بدنه پشتی کشیده است.

تصاویر شیائومی Civi 1S

طراحی جدید Xiaomi Civi 1S و مخصوصا بدنه پشتی درخشان آن می‌تواند توجه بسیاری از کاربران از جمله زنان را به خود جلب کند. البته بخش دوربین این گوشی نسبت به نسل گذشته هیچ تغییری نکرده است و همچنان شاهد حضور یک دوربین بزرگ و دو حسگر کوچکتر در بخش پایینی آن هستیم.

شیائومی در مدل Civi از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده بود تا بتواند هم وزن دستگاه را پایین نگه دارد (۱۶۶ گرم) و هم ضخامت آن فراتر از ۶.۹۸ میلی‌متر نرود. شرکت چینی همین روند را در نسل جدید این گوشی نیز در پیش گرفته است؛ بنابراین نباید انتظار عمر باتری فوق‌العاده بالایی از آن داشت.

تصاویر شیائومی Civi 1S

در بخش سخت‌افزاری نیز شاهد دو تغییر مهم هستیم. اول از همه اینکه در نسل جدید از تراشه اسنپدراگون 778G پلاس استفاده خواهد شد و مورد دوم اینکه سرعت شارژ از ۵۵ وات در نسل گذشته به ۶۷ وات خواهد رسید. با توجه به تصاویر منتشر شده، آیا طراحی شیائومی Civi 1S می‌تواند شما را مجاب به خرید آن کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*