باگ جدید پیکسل ۶ پرو

باگ جدید پیکسل ۶ پرو، به صورت خودکار تماس‌های شما را رد می‌کند!

کاربران گوشی پیکسل ۶ پرو – Pixel 6 Pro یک باگ جدید را در گوشی خود کشف کرده‌اند که به صورت خودکار تماس‌های ورودی را رد می‌کند!

شاید پیکسل ۶ و ۶ پرو بهترین گوشی‌هایی باشند که گوگل تاکنون ساخته است، اما ظاهراً سرشار از باگ هستند! طی ماه‌های گذشته مشکلات مختلفی از این محصولات گزارش شده‌اند. اکنون یک باگ دیگر از گوشی Pixel 6 Pro گزارش شده است.

برخی از کاربران این گوشی در ردیت خبر داده‌اند که گوشی آن‌ها به صورت خودکار تماس مخاطبین ذخیره شده را بدون اطلاع خود کاربر ریجکت می‌کند. این مشکل به صورت تصادفی اتفاق می‌افتد و برای تمام تماس‌ها رخ نخواهد داد. یک کاربر می‌گوید این اتفاق حداقل ۲ بار در هفته برای او رخ می‌دهد. دیگر کاربران تعداد دفعات بیشتری این باگ را تجربه کرده‌اند. در کمال تعجب تماس‌هایی که توسط خود گوشی رد می‌شود، در گزارش تماس‌ها ثبت می‌شود.

گوگل یک ویژگی محافظت از اسپم را در گوشی‌هایش ارائه می‌کند که هنگام تماس‌های ناخواسته فعال می‌شود. قرار دادن گوشی روی حالت DND، فعال کردن قابلیت Flip to Shhh (چرخاندن گوشی برای قطع صدای تماس) و فعال کردن مکالمه بر بستر Wi-Fi هم می‌تواند روی تماس‌های دریافتی تأثیرگذار باشد. با این حال کاربرانی که این گزارش را داده‌اند، می‌گویند که هر سه این گزینه‌ها را غیرفعال کرده‌اند.

برخی دیگر از کاربران نیز گزارش داده‌اند علی‌رغم غیرفعال بودن پیغام صوتی، تماس‌های دریافتی آن‌ها به صورت خودکار به پیام صوتی منتقل می‌شود.

هنوز گوگل از باگ پیکسل ۶ پرو مطلع نیست

گوگل ظاهراً هنوز از این مشکلات مطلع نشده است. به نظر می‌رسد این یک باگ نرم افزاری است که یک بروزرسانی می‌تواند آن را برطرف کند. بنابراین صاحبان گوشی پیکسل ۶ پرو فعلاً باید بنشینند و منتظر بمانند تا چه زمانی این مشکل روی گوشی آن‌ها برطرف خواهد شد. در صورتی که گوگل آپدیتی را برای حل این مشکل منتشر کند، ما در گجت نیوز شما را از آن مطلع خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*