کمرافون سامسونگ Galaxy K Zoom با قيمت 450 دلار روانه بازار آمريکا شد

Galaxy-K-zoom

امروز سامسونگ پس از يک تاخير طولاني سرانجام کمرافون Galaxy K Zoom را با قيمت 450 دلار روانه بازار آمريکا کرد.اين محصول پيش از در کشور آلمان با قيمتي 519 يورويي عرضه شده بود.

امروز یک فروشنده بزرگ در کشور آمریکا محصول جدید سامسونگ یعنی گوشی گلکسی K zoom که با خود نام تجاری جدیدی را به ارمغان آورده است را در فروشگاه آنلاین eBay  به قیمت 449  دلار برای فروش گذاشت. این ارزانترین کمرافونی می باشد که تاکنون دیده ایم.

{photo}93/02/09/Galaxy-K-zoom-1{/photo}

البته آن طور که از قیمت این محصول برمی آید به نظر می رسد کاربران کمی از این محصول استقبال کنند چون بسیاری از افراد بر این باور بودند با وجود عرضه گلسی اس 5 این محصول با قیمت زیر 400 دلار در بازار ارائه شود. این گوشی مجهز به نسخه 4.4 (کیت کت) اندروید است و از یک دوربین 20 مگاپیکسلی با میزان زوم نوری 10 برابر بهره می برد که این موضوع کمک می کند تا بتوان تصاویر جذابی را با این محصول به ثبت رساند.

از دیگر مشخصات این محصول می توان به صفحه نمایش 4.8 اینچی از نوع Super AMOLED اشاره کرد که از دقت 1280×720 پیکسل پشتیبانی می کند. علاوه بر این وجود دو گیگابایت حافظه RAM و پردازنده شش هسته ای Exynos 5260 این امکان را به Galaxy K Zoom می دهد تا بتواند براحتی از پس ضبط تصاویر برآید.

سامسونگ هشت گیگابایت حافظه داخلی را برای این محصول در نظر گرفته است که با کارت حافظه قابل افزایش است. نکته جالب در مورد پوشش پشتی این محصول است که در نگاه اول هر کاربری را به یاد برادر بزرگتر خود گلکسی اس 5 می اندازد.

این گجت که در واقع ترکیبی از یک گوشی هوشمند و دوربین دیجیتال است نسبت به نسل قبلی باریک‌تر و جمع ‌و جورتر شده و برای افرادی که یک دوربین حرفه‌ای را به همراه یک گوشی اندرویدی می‌خواهند مناسب است.

{photo}93/02/09/Galaxy-K-zoom{/photo}

منبع  : gsmarena

 

Samsung Galaxy K zoom now available for $450 in the USA

A top US seller is offering brand-new Samsung Galaxy K zoom units on eBay for $449.99. This is the cheapest price of the cameraphone we've been able to find so far.

The listing is on eBay.com and the seller is within the USA, so this offer applies for US residents only. Currently, the Galaxy K zoom is available on Amazon for $530, while other retailers have it on $600+. IT surely sounds like an attractive offer, but the available stock quantity is limited so you might want to hurry up.

The Galaxy K zoom is already available for sale across Europe too. Amazon Germany has it on €519, while other smaller retailers has it listed as low as €469. It is also available in the UK at official Samsung UK store for £400, but you can have it on contract too.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*