شیائومی Civi 1S

شیائومی Civi 1S معرفی شد؛ یک گوشی سبک و نازک با طراحی دوست داشتنی

شیائومی Civi 1S محصول میان رده زیبا و جذابی است که از تراشه های اسنپدراگون +778G استفاده می‌کند و یک دوربین سلفی قدرتمند دارد.

ماه سپتامبر سال گذشته گوشی شیائومی Civi با طراحی جذاب و دوربین سلفی توانمند خود روانه بازار شد. پس از گذشت حدود هشت ماه، امروز نسخه جدید این محصول تحت نام Xiaomi Civi 1S به طور رسمی رونمایی شد.

در این گوشی جدید از تراشه‌های اسنپدراگون +778G استفاده شده و آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری MIUI بر روی آن نصب است. به جز این موارد، سایر مشخصات Civi 1S و Civi مشابه هم هستند.

مشخصات گوشی شیائومی Civi 1S

در این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.55 اینچی اولد با نرخ رفرش 120 هرتز و رزولوشن فول اچ دی استفاده شده است. در قسمت بالای این نمایشگر یک حفره دایره‌ای قرار دارد که محل قرار گرفتن دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

ماژول دوربین اصلی شیائومی Civi 1S سه‌گانه است و از یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی f/1.8، یک سنسور هشت مگاپیکسلی f/2.2 و یک ماژول دو مگاپیکسلی ماکرو تشکیل می‌شود.

شیائومی Civi 1S

شیائومی همچنین برای این گوشی تصمیم به استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون 778G+ گرفته است که کمی از چیپست‌های Snapdragon 778 به کار رفته در نسخه اول Civi قدرتمندتر است. به طور خاص، سرعت کلاک پردازنده نسخه پلاس برابر با 2.5 گیگا هرتز خواهد بود؛ در حالی که در نسخه معمولی، سرعت کلاک برابر با 2.4 گیگاهرتز است. همچنین سایر ویژگی‌های این دو تراشه نظیر پردازنده گرافیکی، ISP و اتصالات، کاملا مشابه یکدیگر هستند.

شیائومی Civi 1S همچنین یک گوشی بسیار سبک است و تنها 166 گرم وزن دارد. علاوه بر این، ضخامت آن هم کمتر از 8 میلیمتر است. البته در ازای این سبکی و ضخامت کم، گوشی جدید شیائومی از برخی قابلیت‌ها محروم است. به عنوان مثال این محصول فاقد درگاه کارت حافظه میکرو اس دی و جک 3.5 میلیمتری هدفون است.

شیائومی Civi 1S

Civi 1S همچنین به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند و رابط کاربری MIUI 13 بر روی آن نصب است. ظرفیت باتری این گوشی نیز 4500 میلی آمپر ساعت بوده و شارژ سریع آن با توان 55 وات شارژ انجام خواهد شد. با این وجود، شیائومی شارژر را درون جعبه محصول قرار نخواهد داد. البته کسانی که متقاضی دریافت شارژر برای گوشی جدیدشان باشند، می‌توانند بدون هیچ هزینه اضافی، آن را از شیائومی دریافت کنند!

قیمت نسخه‌های شیائومی سیوی ۱ اس

شیائومی Civi 1S

شیائومی قیمتی دقیقا مشابه با سیوی را برای سیوی ۱ اس در نظر گرفته است. بنابراین نسخه پایه این گوشی با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی قیمتی 355 دلاری خواهد داشت. همچنین نسخه‌های 8/256 و 12/256 از این گوشی هوشمند هم به ترتیب 405 و 450 دلار قیمت خواهند داشت.

پیش‌فروش گوشی شیائومی Civi 1S در چین آغاز شده است. با این حال، مشابه با آنچه برای نسخه اول این گوشی دیدیم، بعید است که 1S نیز در سایر بازارهای جهانی عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*