خدمات و پشتیبانی سامسونگ

رویکرد‌های جدید بخش خدمات و پشتیبانی سامسونگ معرفی شدند

رویکرد‌های جدید بخش خدمات و پشتیبانی سامسونگ معرفی شدند. سامسونگ ایران برای آموزش نیروهای ماهر حوزه خدمات موبایل دوره‌های ویژه برگزار می‌کند.

از جمله فعالیت‌های اصلی سامسونگ می‌توان به ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از محصولات اشاره کرد که این شرکت کره‌ای آن را با هدف تکمیل چرخه طراحی، تولید و عرضه محصولات دیجیتالی خود انجام می‌دهد. در همین راستا مراکز رسمی سامسونگ در کشورهای مختلف به مشتریان مجموعه کاملی از خدمات و سرویس‌ها نظیر تعمیر محصولات، راهنمایی کاربران، پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته را ارائه می‌دهند.

جزئیات برگزاری دوره‌های بخش خدمات و پشتیبانی سامسونگ

اخیرا بخش خدمات و پشتیبانی سامسونگ ایران فعالیت جدیدی را تحت عنوان آموزش نیروی انسانی مستعد و ماهر آغاز کرده که برای آماده‌سازی نیروهای مستعد برای ورود به بازار کار دوره‌های آموزش را برگزار می‌کند. همچنین یکی از بخش‌های اصلی فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی سامسونگ اشتغال‌زایی و حمایت از ایده‌های کارآفرین است و سامسونگ ایران نیز در این بخش با راه‌اندازی مراکزی چون آکادمی مهندسی سامسونگ و مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر توانسته اقدامات موثری را به انجام برساند.

از جدیدترین فعالیت‌های سامسونگ در حوزه اشتغال‌زایی و آموزش نیروی انسانی در ایران می‌توان به برگزاری دوره‌های آموزش و کارآموزی خدمات پس از فروش موبایل اشاره کرد. در واقع مرکز خدمات سامسونگ دوره‌های آموزشی و کارآموزی ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان به خدمات پس از فروش موبایل برگزار خواهد کرد. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها مواردی نظیر کنترل کیفیت و عیب‌یابی دستگاه، ثبت و پذیرش درخواست تعمیرات، تکنسین تعمیرات موبایل، کارشناس پاسخگویی مرکز تماس، اصول و استانداردهای خدمات پس از فروش را فرا خواهند گرفت.

پس از این که علاقه‌مندان مراحل ثبت نام را انجام دادند و برای حضور در دوره شرایط لازم را داشتند، در پنج جلسه آموزشی به مدت 30 ساعت شرکت خواهند کرد و به شکل همزمان هم به مدت 3 ماه در مراکز خدمات سامسونگ مراحل کارآموزی را پشت سر خواهند گذاشت. همچنین افراد برگزیده دوره‌ها پس از این که کارآموزی خود را به پایان رساندند، گواهینامه آموزشی سامسونگ را اخذ خواهند کرد. ضمن این که این افراد در صورت تمایل و کسب شرایط ضروری می‌توانند در مراکز خدمات مجاز سامسونگ نیز استخدام شوند.

علاقه‌مندان با مراجعه به وب‌سایت سامسونگ به آدرس www.samsung.com/iran/campaign/svc/training-school می‌توانند مراحل ثبت نام را انجام داده و در خصوص برگزاری این دوره‌ها اطلاعات بیشتری را کسب کنند. لازم به ذکر است دوره‌های آموزش مرکز خدمات سامسونگ از ۱۸ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*