تصاویر پوکو F4 GT

تصاویر پوکو F4 GT لو رفت؛ همان شیائوی ردمی K50 GE با لوگوی پوکو

تصاویر پوکو F4 GT حاکی از شباهت ظاهری این گوشی با شیائومی ردمی K50 GE است. اما آیا مشخصات فنی پوکو اف 4 جی تی هم با گوشی ردمی یکسان است؟

طی هفته جاری و در تاریخ 26 آپریل گوشی گیمینگ پوکو اف 4 جی تی که در واقع نسخه جهانی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ است، رسما معرفی خواهد شد. در شرایطی که امیدوار بودیم پوکو به صرف تغییر نام اکتفا نکند و حداقل تغییراتی ظاهری در گوشی اعمال کند، با افشای تصاویر پوکو F4 GT مشخص شد که حتی در طراحی و ظاهر هم نمی‌توان انتظار تفاوت خاصی را میان دو گوشی داشت.

رندر اف 4 جی تی به طور آنلاین منتشر شده و پنل جلویی آن بازتابی از تلاش‌های همه شرکت‌های گوشی‌سازی در سالیان اخیر است که می‌کوشند با به حداقل رساندن حاشیه‌های کناری و هدایت کردن دوربین سلفی به سوراخی بسیار کوچک، به حداکثر اندازه ممکن برای نمایشگر دست یابند.

شباهت ظاهر پوکو F4 جی تی با ردمی K50 GE اما در نگاه به پنل پشتی آشکار می‌شود،‌ جایی که پنل شیشه‌ای با همان طراحی خطوط شکسته و مورب و همان ماژول دوربین اصلی به چشم می‌خورد. انتظار می‌رود گوشی جدید پوکو در رنگ‌های مشکی، خاکستری و زرد عرضه شود.

مشخصات فنی پوکو اف 4 جی تی

پوکو اف 4 جی تی

با این اوصاف انتظار می‌رود پوکو F4 جی تی دارای پنل نمایشگری در ابعاد 6.67 اینچی از نوع امولد، با رزولوشن FHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی باشد. این گوشی به مانند ردمی K50 گیمینگ از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 120 واتی و نسخه 12 سیستم‌عامل اندروید با رابط کاربری اختصاصی شیائومی بهره‌مند خواهد بود.

در بخش دوربین، F4 GT از یک ماژول سه‌گانه شامل سنسورهای 64، 8 و 2 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در دو نسخه با ترکیب 8/128 و 12/256 گیگابایت رم و حافظه داخلی عرضه می‌شود.

برند پوکو همچنین در حال آماده‌سازی برای معرفی اولین ساعت هوشمند خود است و گرچه در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت آن وجود ندارد، بی‌تردید با یک ساعت ارزان‌قیمت مواجه می‌شویم چراکه پوکو به این سادگی‌ها محصولاتی گران‌قیمت معرفی نمی‌کند.

در بحث از مشخصات فنی احتمالا ساعت جدید پوکو دارای نمایشگر 1.6 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 360 در 320 پیکسل است که از حسگر ضربان قلب و عملکرد پالس اکسیمتر برخوردار خواهد بود.

پوکو اف 4 جی تی

ساعت پوکو به احتمال زیاد ضد‌ آب بوده و از یک باتری 225 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. در زمینه کنترل‌های فیزیکی تنها یک دکمه در سمت راست ساعت قرار داد و ابعاد ساعت چیزی معادل 39.1 در 34.4 در 9.98 میلی‌متر با وزنی 31 گرمی خواهد بود.

در کنار این ساعت هوشمند، برند پوکو در حال آماده شدن برای عرضه چندین دستگاه دیگر از جمله گوشی‌های هوشمند است و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*