اولین شاسی بلند ملی ایران خودرو

تصویری بی کیفیت از اولین شاسی بلند ملی ایران خودرو منتشر شد

تصویری بی کیفیت از اولین شاسی بلند ملی ایران خودرو منتشر شد. ایران خودرو احتمالا محصول جدید خودرو را با نام رایمون – RAYMON به بازار عرضه خواهد کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو از سال گذشته پروژه توسعه یک شاسی بلند ملی را آغاز کرد؛ خودرویی که از پلتفرمی مشابه با تارا بهره می‌برد و با اعمال تغییراتی در قالب یک شاسی بلند روانه بازار خواهد شد. ایران خودرو قصد دارد در سال ۱۴۰۱ به شکل رسمی از این شاسی بلند خود پرده‌برداری کند.

مشخصات اولین شاسی بلند ملی ایران خودرو

اولین شاسی بلند ملی ایران خودرو

به تازگی تصویری بی کیفیت از اولین شاسی بلند تولیدی ایران خودرو منتشر شده که نشان می‌دهد فرایند طراحی آن به پایان رسیده و به احتمال زیاد در سال ۱۴۰۱ شاهد معرفی و عرضه آن به بازار ایران خواهیم بود. طبق شنیده‌ها، ایران خودرو سری نخست پروژه K125 را با موتور EF7 پلاس و گیربکس 6 سرعته تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.

اولین شاسی بلند ملی ایران خودرو

همچنین خبرها حاکی از آن است که ایران خودرو در حال حاضر نام رایمون – RAYMON را روی این شاسی بلند درج کرده و قصد دارد آن را با همین نام معرفی و به بازار کند. البته برخی بر این باورند نام رایمون که به معنای رای و عقیده است فقط در قالب یک نام تحقیقاتی روی این خودرو درج شده و هنوز ایران خودرو برای آن نام تجاری را در نظر نگرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام، نوشته پلتفرم تارا ولی با تغییراتی میخواد با همین پلتفرم شاسی بلند روانه بازار کنه، حتما رینگهای 20 اینچی روش میزاره و اینطوری میشه شاسی بلند، قیافش نمیخوره شاسی بلند خوبی ازآب دربیاد، حالا اینش به کنار مهنتر از همه قیمت و مشخصاتشه، 3مشخصه اصلی هرخودرو اول فنی، دوم مشخصات ایمنی و بعدش سومی رفاهی

  2. بعد از سمند خر شل ملی
    شاهد رایمون، خوک بوگندی ملی خواهیم بود
    هموطنان شاهد حوادث جدید و آپشن های عجیب و خنده دار با این خوک ملی هم باشند

  3. داود یگانه طینت رادی

    من عکس باکیفیتش رو دارم

  4. سگ تو روح مدیران ایران خودرو و سایپا که بی شرف تمام عیار هستند

  5. ببخشید عذر میخوام، ایران خیلی گوه خورده که این خودروی ملی هست.

    اینا یا احمقن یا فکر میکنن مردم احمق هستن، اینا بعده 30سال هنوز موتور پراید و هم نمیتونن بسازن از چین وارد میکنن. تف توی شرفتون

  6. زحمت نکشند

    15 سال هست شاسی چینی تو کشور فت و فراوون هست، چرا باید مردم پول بابت گاری بدن؟

  7. تجربه در ایران نشان داده همیشه پیشرفت در استقبال بی کیفیتها ست