گوشی شیائومی 12T و 12T Pro

جزئیات تازه‌ای از دو گوشی شیائومی 12T و 12T Pro فاش شد

اطلاعات جدیدی از گوشی‌های شیائومی 12T و 12T Pro به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد این دو، نسخه تغییر نام یافته دو گوشی ردمی هستند!

کمپانی شیائومی که محصولاتش به خاطر مقرون به صرفه بودن و در عین حال حفظ تعادل خوبی بین امکانات و قیمت محبوبیت پیدا کرده‌اند، اکنون تصمیم گرفته در بازار گوشی‌های پرچمدار هم فعالیت کند و محصولاتی را برای رقابت با بزرگانی از سامسونگ و اپل وارد بازار کند. غول چینی انتهای سال ۲۰۲۱ از گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۲ رونمایی کرد که حالا می‌خواهد با معرفی دو محصول جدید به نام‌های شیائومی 12T و شیائومی 12T Pro این خانواده را وسعت ببخشد.

بیشتر بخوانید:

نخستین جزئیات از گوشی شیائومی 12T فاش شد

اکنون مدتیست که گمانه‌زنی‌هایی در خصوص این دو مدل می‌شود و هر از گاهی اطلاعاتی از آن‌ها نیز به دست ما می‌رسد. فقدان ایده‌های نو و نوآوری باعث شده شیائومی به تغییر نام گوشی‌هایش متوسل شود و این قضیه در مورد گوشی‌های سری ۱۲ تی نیز صدق می‌کند. در حال حاضر مشخص شده که این گوشی‌ها در واقع همان مدل‌های ردمی K50 S و ردمی K50 S Pro هستند که به صورت انحصاری در بازار چین عرضه می‌شوند و شیائومی می‌خواهد با تغییر برند، آن‌ها را روانه بازارهای جهانی کند.

وب‌سایت Xiaomiui از طریق قطعه کدهای رابط کاربری و فریمور دستگاه‌های شیائومی موفق شده اطلاعاتی را از این دو گوشی به دست بیاورد. این اطلاعات نشان می‌دهند که دو گوشی شیائومی ۱۲ تی و ردمی کی ۵۰ اس به تراشه‌ای با برند مدیاتک مجهز هستند، در حالی که شیائومی ۱۲ تی پرو و ردمی کی ۵۰ اس پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام قدرت می‌گیرند. این جدیدترین خبری است که از این گوشی‌ها به دست آورده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*