طرح رجیستری

سخنگوی گمرک ایران: پیام رسان “وی” هیچ ارتباطی با طرح رجیستری ندارد

سخنگوی گمرک ایران در واکنش به خبر الزامی شدن نصب پیام رسان وی برای طرح رجیستری گوشی مسافری گفت این پیام رسان بومی هیچ ارتباطی با فرایند رجیستری ندارد.

طی روزهای گذشته برخی از کاربران از الزامی شدن نصب پیام رسان وی برای دریافت کد تاییدیه رجیستری گوشی مسافری در گمرک خبر دادند که اعتراض بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت. در همین راستا سخنگوی گمرک ایران در واکنش به این خبر اعلام کرد پیام رسان بومی WE هیچ ارتباطی با فرایند رجیستری ندارد.

عدم نیاز به نصب پیام رسان وی برای طرح رجیستری

لطیفی، سخنگوی گمرک ایران با رد خبر الزامی شدن عضویت در پیام رسان وی برای رجیستری گوشی مسافری عنوان کرد این پیام رسان حدود 2 سال قبل توسط گمرک طراحی شده و از ۱ سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. وی افزود ذی‌نفعان و کاربران گمرک در این پیام رسان عضویت دارند و از منابع آن برای استعلام فرایند تجاری و ترخیص کالا استفاده می‌کنند. البته فضای عمومی آن برای سایر کاربران نیز قابل استفاده خواهد بود.

سخنگوی گمرک در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد پیام رسان وی به فرایند رجیستری هیچ ارتباطی نداشته و نیازی نیست کاربران برای رجیستری موبایل مسافری حتما در این پیام رسان عضو شوند؛ چرا که فرایند رجیستری همانند روال قبلی در حال انجام است و کد تاییدیه نیز به صورت پیامکی روی خط تلفن همراه کاربر ارسال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*