تولید گوشی های سامسونگ در چین

سامسونگ برای ارزان‌تر کردن گوشی های خود از چین کمک می‌گیرد

سامسونگ برخی از گوشی های خودش را به سبک توسعه مشترک و با کمک شرکت‌های چینی تولید می‌کند. اکنون می‌خواهد تعداد این مدل‌ها را افزایش دهد.

سامسونگ در بازارهای مهم و کلیدی، با رقابت سختی از سوی گوشی‌سازهای چینی مواجه شده است؛ کمپانی‌هایی که بی‌وقفه در حال عرضه گوشی‌های ارزان قیمت اندرویدی در بازار هستند. در همین حال سامسونگ تلاش کرده با عرضه گوشی‌هایی در بخش رده پایین و میان رده به بازار آن‌ها را شکست دهد.

این رقابت سخت باعث شده سامسونگ از روش تولید JDM یا توسعه مشترک برای گوشی‌های رده پایین خود استفاده کند. این کمپانی برای کاهش هزینه‌های تولید گوشی‌هایش، با برخی از شرکت‌های چینی همکاری می‌کند. بر اساس یک گزارش جدید، سامسونگ ۲۰ میلیون گوشی جدید را از سوی شرکای چینی خودش تأمین خواهد کرد.

امسال ۷۰ میلیون گوشی سامسونگ از چین تأمین می‌شود

گوشی های سامسونگ فقط در چین تولید نمی‌شوند. ولی چین و ویتنام از بزرگ‌ترین کارخانجات تولید گوشی‌های هوشمند این شرکت میزبانی می‌کنند. گوشی‌های توسعه مشترک در داخل کارخانجات خود سامسونگ تولید نمی‌شوند. در واقع این کمپانی فقط روی فرآیند تولید محصولاتش، مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها نظارت دارد. شرکای چینی سامسونگ در تمام مراحل توسعه، طراحی و تولید آن‌ها در کارخانجات خود دخیل هستند.

گوشی گلکس A04 سامسونگ

سامسونگ حجم محصولات توسعه مشترک خودش در چین را روی ۵۰ میلیون نسخه برنامه‌ریزی کرده بود. گوشی‌های جدیدی مثل گلکسی A03، گلکسی A03s، گلکسی A03 Core و گلکسی A22 5G همگی جزو گوشی‌های توسعه مشترک هستند. این‌ها مدل‌هایی هستند که توسط شرکت‌های چینی Wingtech و Huaqin تولید می‌شوند. گزارش رسانه‌های محلی کره‌ای نشان می‌دهد که سامسونگ تصمیم گرفته در آینده تولید یکی از گوشی‌های ارزان قیمت دیگر خود را هم به سبک توسعه مشترک تولید و روانه بازار کند. این کمپانی قرار بود گوشی گلکسی A03 و A04s را خودش تولید کند، اما اکنون تصمیم گرفته ۲۰ میلیون نسخه از این گوشی‌ها را به سبک JDM تولید کند. با کاهش هزینه‌های تولید، سامسونگ قادر است قیمت رقابتی‌تری را برای گوشی‌هایش در نظر بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*