مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ ال جی گرم

مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ ال جی گرم با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل معرفی شد

مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ ال جی گرم همراه در اندازه‌های مختلف با پردازنده نسل ۱۲ اینتل، کارت گرافیک RTX انویدیا و یک قابلیت امنیتی ویژه معرفی شد.

لپ تاپ ها به این خاطر «لپ تاپ» نام گرفته‌اند که حتی بدون نیاز به میز هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و همین باعث تمایزشان با کامپیوترهای دسکتاپ می‌شود. ولی بسیاری از لپ تاپ‌های مدرن سنگین و داغ هستند و کاربر نمی‌تواند به آسانی آن را روی پای خود گذاشته و استفاده کند. ال جی می‌خواهد با کامپیوترهای قابل حمل سری Gram این وضعیت را تغییر دهد. مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ ال جی گرم قدرت بیشتری را از گذشته در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

ال جی ادعا می‌کند لپ تاپ‌های سری Gram وزنی کمتر از ۱ کیلوگرم دارند. اصلاً اساس نام‌گذاری آن‌ها نیز همین موضوع بوده است. با وجود عرضه در نسخه‌های مختلف، این خانواده از یکی از سبک‌ترین قاب‌های لپ تاپ در جهان استفاده می‌کنند.

مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ ال جی گرم

ال جی امسال با شش مدل جدید از این خانواده وارد میدان شده است. مدل معمولی این لپ تاپ در چهار اندازه ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اینچی عرضه می‌شود، در حالی که نسخه ۲ در ۱ تبدیل شونده آن فقط در دو نسخه ۱۴ و ۱۶ اینچی تولید شده است. اما از آنجا که این روزها دیگر یک مانیتور برای لپ تاپ کافی نیست، ال جی یک نمایشگر قابل حمل ۱۶ اینچی را هم در کنار این محصولات جدید معرفی کرده که از طریق یک کابل USB-C به دستگاه شما متصل می‌شود. ال جی می‌گوید این مانیتور در کنار نسخه ۱۶ اینچی لپ تاپ ال جی گرم ۲۰۲۲ می‌تواند یک فضای کار دیجیتالی با نسبت تصویر فوق‌العاده ۳۲ به ۱۰ را ایجاد کند.

لپ تاپ های ال جی گرم ۲۰۲۲

تمام نسخه‌های این کامپیوتر قابل حمل از پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل قدرت می‌گیرند و تا ۳۲ گیگ رم پرسرعت LPDDR5 را هم پشتیبانی می‌کنند. نسبت به پیکربندی مورد نظر شما، نمایشگر این مدل می‌تواند رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل یا ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل داشته باشد. به استثنای مدل ۱۵ اینچی که فقط در یک نسخه با نمایشگر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه می‌شود. دو مدل تبدیل شونده LG Gram نیز دارای نمایشگری لمسی با پشتیبانی از قلم‌های دارای استاندارد Wacom AES 2.0 نظیر قلم هوشمند LG Stylus Pen هستند.

مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ ال جی گرم

قدرتمندترین نسخه‌های این لپ تاپ، دو نسخه ۱۶ و ۱۷ اینچی هستند؛ زیرا می‌توانید به آن‌ها یک کارت گرافیک NVIDIA RTX 2050 با ۴ گیگابایت حافظه GDDR6 را هم اضافه کنید. این باعث می‌شود لپ تاپ شما برای کارهای سنگین گرافیکی مثل ویرایش ویدیو یا شاید کمی هم گیمینگ، قدرتمندتر باشد. از نظر وزنی نیز تنها نسخه ۱۴ اینچی ۹۹۹ گرم است. البته سنگین‌ترین مدل این لپ تاپ با وزن کمی بیشتر از ۱ کیلوگرم، همچنان سبک محسوب می‌شود.

ال جی روی مدل ۲۰۲۲ لپ تاپ ال جی گرم از یک قابلیت امنیتی به نام LG Glance by Mirametrix استفاده کرده است. با این قابلیت وقتی کاربر از لپ تاپ فاصله می‌گیرد نمایشگر آن قفل می‌شود و محتوای روی صفحه تار خواهد شد و اگر کاربری قصد فضولی کردن داشته باشد، به آن هشدار می‌دهد. جالب اینجاست که اگر نمایشگر ثانویه‌ای را هم به لپ تاپ اضافه کنید، روی آن هم این اقدام امنیتی اعمال می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*