مشخصات کامل گوشی LG Class فاش شد

چند روزی است که اطلاعات و اخبار یک گوشی جدید از ال جی با نام LG Glass منتشر می گردد.امروز تصویری تازه منتشر شده که مشخصات فنی کامل این گوشی را برای ما آشکار ساخته است.همچنین در اطلاعات قبلی گفته شده بود که این گوشی یک فبلت می باشد که با توجه به مشخصات جدید و ۵ اینچی بودن این گوشی ، به نظر می رسد که با یک اسمارت فون در سایز متوسط روبرو باشیم.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، ال‌جی در حال ساخت یک گوشی تمام فلزی است. محصولی که به نظر می‌رسد جزو گوشی‌های سطح پایین یا میان‌رده بازار باشد و با شماره مدل H740 شناخته می‌شود. به‌تازگی اطلاعات جدیدتری این محصول منتشر شده است. قبلا به نظر می‌رسید که ال‌جی در حال ساخت یک فبلت (Phablet) است، اما با توجه به اخبار جدید این محصول که LG Glass نام خواهد داشت یک تلفن‌همراه هوشمند به‌شمار می‌رود.

LG-Class

به‌نظر می‌رسد این گوشی یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل دارد و برای آن از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ استفاده شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. در این گوشی از ۲ گیگابایت رم دارد و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. میزان حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه افزایش داد. به نظر می‌رسد که یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم در جلوی این گوشی قرار داشته باشد. به احتمال زیاد ابعاد آن ۱۴۲×۷۱.۸×۷.۴ میلی‌متر است و هنوز مشخص نیست که بدنه آن از فلز تشکیل شده باشد. به احتمال زیاد سیستم عامل اندروید ۵.۱ روی این گوشی مشاهده خواهد شد.

با در نظر گرفتن مشخصات سخت‌افزاری این گوشی، محصول جدید ال‌جی یک تلفن همراه هوشمند سطح پایین خواهد بود. شرکت ال‌جی گفته است که فردا قصد دارد از محصولات جدیدش رونمایی کند که به احتمال زیاد این گوشی هم جزو آن‌ها خواهد بود.

منبع: GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*