گوشی هواوی نوا 9 اس ای

گوشی هواوی نوا 9 اس ای در ایران معرفی شد

شرکت هواوی با برگزاری یک رویداد آنلاین، گوشی Nova 9 SE را در ایران رونمایی کرد. در ادامه با معرفی مشخصات و ویژگی‌های گوشی هواوی نوا 9 اس ای همراه ما باشید.

در ماه گذشته میلادی، شرکت هواوی به صورت رسمی گوشی میان رده جدید خود را با نام نوا 9 اس ای رونمایی و عرضه کرد و حالا شاهد معرفی این گوشی جذاب برای بازار ایران هستیم. روز سه شنبه 6 اردیبهشت 1401، شرکت هواوی یک رویداد آنلاین را برگزار کرد و در این رویداد به معرفی Nova 9 SE پرداخت و مدیران هواوی در ایران، توضیحاتی درباره مشخصات، ویژگی‌های سخت افزاری، عملکرد عالی دوربین گوشی و همچنین شرایط پیش فروش ویژه آن به همراه هدایای جذاب ارائه کردند.

در ابتدای این رویداد آنلاین که به صورت زنده از طریق پلتفرم آپارات پخش شد، بابک فیاض، قائم مقام شرکت هواوی در ایران، سری‌های مختلف گوشی های هواوی را به صورت مختصر معرفی کرد و ویژگی‌های خاص هر یک از سری‌های نوا، میت، پی و وای را برشمرد. به طور خلاصه می‌توانیم بگوییم سری Y از کلمه Young گرفته شده و با طراحی جذاب و قیمت اقتصادی، مخصوص جوانان است. سری پرچمدار P هم از کلمه Photography گرفته شده و بر امکانات پیشرفته عکاسی تکیه دارد. گوشی های این سری در زمینه عکاسی، بالاترین رده را در بین تمامی گوشی های این شرکت در اختیار دارند.

بابک فیاض در ادامه گفت سری Mate از کلمه Ultimate گرفته شده و این گوشی‌ها برای کاربردهای تجاری و آموزشی و به طور کلی برای افرادی که به یک گوشی قدرتمند با صفحه نمایش بزرگ و دوربین عالی نیاز دارند، طراحی و عرضه می‌شوند. در نهایت به سری Nova می‌رسیم که از کلمه Innovation گرفته شده و مدل‌هایی نوآورانه و جذاب هستند.

گوشی هواوی نوا 9 اس ای

هدایای ویژه جشنواره پیش فروش گوشی هواوی نوا 9 اس ای

قائم مقام شرکت هواوی در ایران به جشنواره پیش فروش گوشی نوا 9 اس ای اشاره کرد و گفت اگر پیش خرید در بازارهای سراسر کشور و به صورت آفلاین انجام شود، یک عدد مچ بند هوشمند Band 6 به همراه یک عدد Smart Cup به خریداران اهدا خواهد شد. در صورتی هم که خرید از طریق فروشگاه‌های آنلاین انجام شود، خریداران یک عدد هندزفری FreeLacce و یک عدد Smart Cup به عنوان هدیه دریافت می‌کنند. این هدایا فقظ در زمان جشنواره پیش فروش Nova 9 SE یعنی از 6 تا 18 اردیبهشت 1401 به خریداران اهدا خواهند شد.

گوشی هواوی نوا 9 اس ای

سپس مهرداد کریمی، مدیر محصول شرکت هواوی به روی صحنه آمد و به بررسی و ارائه توضیحات درباره جزئیات و ویژگی‌های گوشی جذاب و جدید نوا 9 اس ای پرداخت. کریمی چهار خصوصیت بارز را برای نوا 9 SE برشمرد که عبارتند از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، قابلیت فیلمبرداری در حالت Vlog، عملکرد عالی باتری با قابلیت شارژر 66 واتی و صفحه نمایش باکیفیت با حاشیه‌های بسیار باریک.

گوشی هواوی نوا 9 اس ای

زی زی سلیمی، یکی از بلاگرهای مطرح کشور در حوزه تکنولوژی، در ادامه‌ی این رویداد آنلاین درباره عملکرد این گوشی و مشخصات سخت افزاری آن صحبت کرد و نکاتی را در خصوص سرعت شارژ نوا 9 اس ای اضافه کرد. شارژر دیواری 66 واتی که در داخل جعبه‌ی این گوشی به خریداران ارائه می‌شود قادر است باتری Nova 9 SE را در 15 دقیقه از صفر تا 50 درصد و در 38 دقیقه از صفر تا 100 درصد شارژ کند که عملکرد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

زی زی سلیمی به طراحی جذاب گوشی، بدنه ظریف و باریک آن و پنل پشتی درخشنده‌ی نوا 9 اس ای اشاره کرد و گفت این گوشی در رنگ‌های مشکی مات، آبی کریستالی و سفید صدفی وارد بازار ایران خواهد شد. این تکنولوژی بلاگر مطرح در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیحاتی را در رابطه با امکان جستجو و نصب تمام اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها، حتی برنامه‌های زیرمجموعه شرکت گوگل در پلتفرم‌های اپ گالری و پتال سرچ ارائه داد.

بررسی دقیق دوربین گوشی هواوی نوا 9 اس ای و مرور قابلت‌های عکاسی و فیلمبرداری آن توسط رضا نصیری، از فعالان حوزه عکاسی، بخش دیگری از این رویداد آنلاین را تشکیل داد. از جمله قابلیت‌های ویژه دوربین این میان رده جذاب هواوی می‌توان به عکاسی High-Res با لنز اصلی، عکاسی سوپرماکرو از فاصله چهار سانتی‌متری سوژه، عکاسی در شب با قابلیت Night-Mode و عکاسی با زاویه پوشش بیشتر توسط لنز فوق عریض اشاره کرد.

رضا نصیری درباره عکاسی پرتره و اپرچر و این که چگونه می‌توان با استفاده از این دو قابلیت، سوژه‌هایی مانند اجسام یا صورت افراد را از پس زمینه جدا کرد و عکس‌های جذاب‌تری را گرفت، توضیح داد. در ادامه در خصوص قابلیت فیلمبرداری در حالت Vlog توضیح داده شد. کاربران به کمک این قابلیت می‌توانند به صورت همزمان با دو دوربین اقدام به فیلمبرداری کنند و ویدیوهای جذاب و خلاقانه‌ای را خلق کنند.

گوشی هواوی نوا 9 اس ای

آقای بابک فیاض، قائم مقام شرکت هواوی در ایران در انتهای مراسم به سوال‌های رایج کاربران در خصوص جشنواره پیش فروش، زمان موجود شدن نوا 9 اس ای در ایران و نصب انواع برنامه‌ها روی گوشی های هواوی پاسخ داد. کیا رکنی، از استعدادهای جوان در ساخت و نوازندگی موسیقی نیز در جریان این رویداد آنلاین با نواختن ساز هنگ‌درام و بیت باکس، فضای جالبی را به وجود آورد.

شما می‌توانید ویدیوی کامل رویداد آنلاین معرفی گوشی هواوی نوا 9 اس ای در ایران را در صفحه رسمی هواوی در آپارات به نام huaweimobilefarsi مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده مشخصات کامل Nova 9 SE و پیش خرید آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*