رونمایی از سونی اکسپریا 1 IV

زمان رونمایی از سونی اکسپریا 1 IV مشخص شد؛ سامورایی جدید در راه است

پرچمدار جدید سونی Xperia 1 IV نام دارد و با پیشرفت‌های قابل توجهی نسب به نسل قبل همراه شده است. حالا نیز شاهد اعلام زمان رونمایی از سونی اکسپریا 1 IV هستیم.

در چند روز اخیر گوشی جدید سونی اکسپریا 1 مارک 4 به کانون توجهات تبدیل شده است و شایعات مختلفی درباره آن شنیده می‌شود. حالا سونی با اعلام زمان رونمایی از اکسپریا 1 IV سبب خوشحالی طرفداران این برند کهنه‌کار ژاپنی شده است.

زمان زیادی به رونمایی از سونی اکسپریا 1 IV باقی نمانده است

رونمایی از سونی اکسپریا 1 IV

سونی به تازگی با انتشار یک ویدیو کوتاه از برگزاری مراسمی در ۲۱ اردیبهشت ماه (۱۱:۳۰ به وقت ایران) خبر داده است. البته این شرکت مشخصا اعلام نکرده که قرار است از چه مدل‌هایی در این مراسم رونمایی کند، ولی تیزر به حداقل یک گوشی پرچمدار اکسپریا اشاره دارد.

سونی می‌خواهد با رونمایی از اکسپریا 1 مارک 4 همان مسیر نسل‌های قبل سری Xperia 1 را طی کرده و مشخصات جذابی را در یک طراحی پریمیوم ارائه دهد. همچنین چندی پیش این دستگاه با شماره مدل XQ-CT54 در گیک‌بنچ ظاهر شد و توانست امتیاز ۱۲۰۴ را در بخش تک هسته‌ای و امتیاز ۳۳۵۲ را در بخش چند هسته‌ای به دست آورد.

رونمایی از سونی اکسپریا 1 IV

پرچمدار جدید سونی به تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز شده است و از ۱۲ گیگ رم در کنار اندروید 12 بهره می‌برد. طراحی این گوشی هنوز به صورت رسمی تایید نشده است؛ اما شایعات به تغییرات اندک در مقایسه با اکسپریا 1مارک 3 اشاره دارند.

این گوشی همچنین از نمایشگر ۶.۵ اینچی اولد با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ بهره می‌برد و رزولوشن 4K را در کنار رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر باید به پشتیبانی از HDR و لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس اشاره کرد. در بخش دوربین نیز باید منتظر حسگر‌های سه‌گانه از برند زایس باشیم.

انرژی Xperia 1 Mark 4 توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تامین خواهد شد که از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند که سونی همچنان حسگر اثر انگشت را در بدنه کناری دستگاه قرار داده است. البته همه اینها شایعه هستند و برای مطمئن شدن باید تا رونمایی رسمی از اکسپریا 1 IV صبر کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*