بسته ویژه همراه اول

بسته ویژه همراه اول برای عید فطر

جزئیات بسته ویژه همراه اول برای عید فطر اعلام شد. اپراتور همراه اول برای تمام کاربران خود یک بسته مکالمه و اینترنت ویژه را در نظر گرفت. در ادامه با نحوه فعالسازی این بسته ترکیبی آشنا می‌شویم.

اپراتور همراه اول قصد دارد به مناسبت عید سعید فطر در بازه ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ به تمام مشترکان خود اعم از دائمی، اعتباری و انارستان یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه را با تخفیف ارائه دهد.

نحوه فعالسازی بسته ویژه همراه اول برای عید فطر

مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» می‌توانند این بسته ترکیبی شامل 3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه درون شبکه به مدت 3 روز را با قیمت ویژه ۱۰ هزار تومان خریداری کنند. همچنین مشترکان انارستان این اپراتور نیز با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» و با قیمت ویژه 5 هزار تومان می‌توانند این بسته ترکیبی را فعال سازند.

مشترکان این اپراتور از روز شنبه ۱۰ اردیبهشت تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ مهلت دارند تا این بسته را خریداری کنند. ضمن این که با اپلیکیشن همراه من نیز می‌‌توان این بسته ترکیبی را فعال کرد. لازم به ذکر است اگر حجم اینترنت و مکالمه مشترکان در بازه ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به پایان برسد، می‌توان این بسته ترکیبی را مجددا خریداری کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    در تعطیلات عید گفت هرکه ١٠ هزار تومن شارژ کند تا یکماه جمعه‌ها مکالمۀ رایگان درون‌شبکه
    بنده شارژ کردم و روز جمعه صحبتی نسبتاً کوتاه با شهرستان داشتم بعدش دیدم ٣٥٠٠ تومن پیاده شدم
    و السلام