شکایت جدید روس ها علیه اپل

شکایت جدید روس ها علیه اپل برای تحریم‌های ظالمانه؛ پول ما را پس دهید

تحریم‌های ظالمانه آمریکا که فروش محصولات اپل در روسیه را متوقف کرده است، باعث شکایت روس ها از این کمپانی آمریکایی شده است.

شکایت روس ها از اپل با تکیه بر این ادعا که خروج اپل پی توسط این غول فناوری از روسیه بسیاری از کاربران روسی را متضرر کرده، خواستار دریافت غرامت 90 میلیون روبلی (1.28 میلیون دلاری) شده است.

به گزارش رویترز این شکایت در دادگاه مسکو ثبت شده و علاوه بر خسارت 1.28 میلیون دلاری خواهان بازگشت خدمات اپل پی به این کشور است. البته به نظر می‌رسد مقدار کل خسارت افزایش یابد چراکه شرکت حقوقی که شکایت را ثبت کرده از دیگر متضرران برای پیوستن به دعوی خود دعوت کرده است.

شکایت روسیه از اپل

شرکت حقوقی Chernyshov، Lukoyanov & Partners مدعی است اپل با محدود کردن خدمات سرویس اپل پی در اوایل ماه مارس؛ که اقدامی در واکنش به جنگ روسیه و اوکراین بود، حقوق مصرف‌کنندگان روسی را نقض کرده است.

Chernyshov، Lukoyanov & Partners همچنین با استدلالی مشابه علیه نتفلیکس نیز به علت قطع سرویس‌های این شرکت برای کاربران روسی، شکایتی را تنظیم کرده است.

محدودیت اپل پی در روسیه

البته این فقط خدمات اپل پی نیست که برای کاربران روسی از دسترس خارج شده پس چرا این شرکت موارد بیشتری را به شکایت خود اضافه نکرده است؟ برای مثال اپل به دنبال جنگ روسیه و اوکراین فروشگاه‌های آنلاین خود در این کشور را نیز به حالت تعلیق درآورده است.

در مجموع باید گفت از آنجایی که تعلیق خدمات اپل در روسیه به نوعی زیرمجموعه اقدامات کلان دولت ایالات متحده در تحریم روسیه محسوب می‌شود، بعید است شرکت حقوقی روسی پیروز پرونده باشد، به علاوه اپل هم بعید است راهی برای بازگرداندن این سرویس‌ها و خدمات به روسیه داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برو خودت درست کن دیگه چرا گریه میکنی …