چری آریزو 8

اولین تصاویر واقعی چری آریزو 8 در خیابان های چین منتشر شد؛ تکامل جذاب آریزو

اولین تصاویر واقعی چری آریزو 8 – Arrizo 8 در خیابان های چین منتشر شده و اکنون قصد داریم نگاهی به برخی از مشخصات ظاهری و فنی آن بیندازیم.

مدتی پیش کمپانی چری خبر از رونمایی خودروی جدید خود با نام چری یا همان فونیکس آریزو 8 داد. پیرو انتشار این خبر تصاویر متعددی از این سدان کامپکت جمع و جور در فضای مجازی منتشر شد و حالا مشخص شده که قیمت این محصول جدید بین 15156 تا 22734 دلار خواهد بود.

اولین تصاویر واقعی چری آریزو 8 منتشر شد

اگر تصاویر مربوط به این خودرو را دیده باشید باید رنگ سبز شفقی جذاب و منحصر به فرد آن شما را شگفت زده کرده باشد. این رنگ بسیار خاص و منحصر به فرد است و چهره جذابی به طراحی ظاهری آریزو 8 می‌بخشد. در نمای جلو یک جلوپنجره توخالی با الگوی مشبک الماسی می‌بینیم که یک نوار کرومی باریک بالای آن وجود دارد. این نوار کرومی از طرفین به چراغ‌های جلو متصل شده است.

چری آریزو 8

اگر از نمای کنار به خودروی Arrizo 8 نگاه کنیم، طراحی کلاس بدنه فست بک را خواهیم دید که باعث می‌شود حس جوانی و سرزندگی به مشتری القا شود. دو تا از مولفه‌هایی که چهره خودروی جدید چری را اسپرت‌تر و جوان‌پسندتر کرده، رینگ‌های چندپر و اسپویلر کوچکی است که در عقب قرار گرفته است.

چراغ‌های عقب به هم پیوسته‌اند و رگه‌هایی از طراحی چراغ‌های آمریکایی را در خود دارد. دو سر این چراغ‌ها مثلثی شکل می‌شود و هماهنگی مناسبی را با چراغ‌های جلو ایجاد می‌کند که از آن به عنوان یک هارمونی خوب یاد می‌شود. در زیر سپر شاهد تعبیه دو خروجی اگزوز دوگانه هستیم که ظاهر آریزو 8 را بیش از پیش اسپرت کرده‌اند.

چری آریزو 8

درون کابین این خودرو شاهد تعبیه دو نمایشگر 12.3 اینچی هستیم که کاربرد یکی از آنها سیستم اطلاعات سرگرمی و دیگری به عنوان پنل پشت فرمان است. روی فرمان D شکل دکمه‌های تخت زیادی به چشم می‌خورد و چندین دوربین هم روی ستون A تعبیه شده که کاربرد آنها تشخیص خستگی چهره و شناسایی آن است. سیستم هوشمند خودرو از فناوری‌های Carplay و Hicar هواوی نیز پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید این خودرو مجهز به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو است که می‌تواند حداکثر قدرت 197 اسب بخار را تولید کند و نسخه اسپرت‌تر این آریزو 8 نیز مجهز به پیشرانه 2.0 لیتری با حداکثر توان خروجی 254 اسب بخار خواهد بود. هر دو نسخه این خودرو دارای گیربکس دو کلاچه 7 سرعته خواهند بود.