ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ

با قابلیت‌های کاربردی ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ آشنا شوید

ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ به امکانات و فناوری‌های پیشرفته‌ای مجهز شده تا بتواند به خوبی به نیاز کاربران پاسخ دهد. در ادامه با قابلیت‌های کاربردی این ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا می‌شویم.

مشتریان لوازم خانگی معمولا پیش از خرید به عواملی چون طراحی زیبا، قابلیت‌های پیشرفته و قیمت محصولات اهمیت می‌دهند، اما امروزه ویژگی‌های زیست محیطی آنها مانند میزان مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. از آنجایی که منابع طبیعی مورد استفاده بشر محدود هستند، شرکت‌هایی چون سامسونگ ساخت محصولاتی کم مصرف و سازگار با محیط زیست را در دستور کار خود قرار دادند و مشتریان نیز حتی با انتخاب‌های کوچکی چون خرید یک ماشین لباسشویی کم‌مصرف می‌توانند در راستای نجات این سیاره گام بردارند.

خرید لوازم خانگی کم مصرف و سازگار با محیط زیست علاوه بر این که اقدامی برای نجات این سیاره محسوب می‌شود، مزایایی چون دوام و کارآمدی بیشتر و همچنین کاهش هزینه‌های خانواده را به همراه دارد. ماشین‌ لباسشویی Q1469 سامسونگ به عنوان یکی از نوآورانه‌ترین محصولات لوازم خانگی این شرکت کره‌ای به شمار می‌رود که با برخورداری از امکانات و فناوری‌های پیشرفته می‌تواند به نیازهای کاربران خود به روشی سبز و پایدار پاسخ دهد. در ادامه با قابلیت‌های کاربردی ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ آشنا می‌شویم.

قابلیت‌های ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ

صرفه‌جویی در انرژی با شست‌وشو با آب سرد

ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ

استفاده از آب داغ برای شستشو به معنای مصرف بیشتر انرژی بوده و با سبک زندگی سبز و پایدار برای حفظ محیط زیست هماهنگی ندارد؛ زیرا 90 درصد انرژی مصرف شده در زمان شستشوی لباس‌ها به گرم کردن آب اختصاص پیدا می‌کند. در همین راستا ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ با استفاده از فناوری EcoBubble قادر است لباس‌ها را در دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد با 70 درصد مصرف انرژی کمتر نسبت به شستشوی آب داغ بشوید.

ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ

این فناوری مواد شوینده را با آب مخلوط کرده و پس از تبدیل کف آنها را به شکل یکنواخت روی لباس‌های پخش می‌کند تا با نفوذ به الیاف باعث پاکیزگی آنها شوند. فناوری EcoBubble علاوه بر این که باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود، کاهش مصرف مواد شوینده و افزایش طول عمر دستگاه را به همراه خواهد داشت.

شستشوی بهینه‌تر با صرفه‌جویی در زمان

ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ

کاهش دفعات استفاده از ماشین‌های لبساشویی یکی از توصیه‌های مهم دوستداران محیط زیست به شمار می‌رود. از این رو روشن کردن ماشین لباسشویی برای فقط شستشوی حجم قابل قبولی از لباس‌ها می‌تواند راهکار مناسبی باشد، اما برخی اوقات کاربران نیاز دارند تا برای چند دست لباس دستگاه را روشن کنند. در همین راستا ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ به برنامه شستشوی سریع مجهز شده است.

به کمک این برنامه می‌توان لباس‌ها را با مصرف مناسب آب و انرژی فقط ظرف مدت ۱۵ دقیقه به شکل کامل شست. سامسونگ این برنامه را برای شستشوی لباس‌های کمتر از 2 کیلوگرم طراحی کرده و از دمای 30 درجه سانتی‌گراد آغاز خواهد شد. البته کاربران می‌توانند دمای آن را بر اساس نیاز خود به شکل دستی تنظیم کنند.

تضمین دوام

ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ

موتور دیجیتال اینورتر یکی از دیگر فناوری‌های ویژه ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ محسوب می‌شود که مواردی چون استفاده بهینه از انرژی، کاهش سروصدا و عملکردی فوق‌العاده و بادوام را به همراه دارد. همچنین این موتور توانست از توسط انجمن برق، الکترونیک و فناوری‌های اطلاعات آلمان (VDE) گواهی دوام 20 ساله را دریافت کند. علاوه بر این، شرکت سامسونگ نیز دوام ۱۰ ساله آن را تضمین کرده تا مشتریان با خیال آسوده یک محصول با دوام را خریداری کنند.

ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ

از دیگر ویژگی‌های موتور اینورتر این دستگاه می‌توان به استفاده از آهنرباهای قوی اشاره کرد که با کاهش اصطکاک موتور باعث بی‌صدا شدن و عملکرد روان دستگاه خواهد شد. در واقعا این موتور باعث می‌شود تا خانه کاربران از هر نوع آلودگی صوتی در امان بماند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*