جان مک‌آفی:هرچقدر دوست دارید بخندید،من رئیس جمهور آمریکا خواهم شد!

جان مک‌آفی برنامه‌نویس امنیتی کامپیوتر، مدیر سابق و موسس شرکت مک‌آفی که همه این برند را با آنتی ویروس های قدرتمندش می شناسند ، مدتی پیش اعلام کرد که در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کاندید خواهد شد.وی به تازگی در مراسمی با نام TechCrunch Disrupt به خبرنگاران گفته است : من رئیس جمهور آمریکا خواهم شد شما برای خودتان بخندید !

مک آفی می گوید تصمیمش برای رسیدن به مقام ریاست جمهوری آمریکا جدی است و حتما رئیس جمهور خواهد شد !

او در سخنرانی‌اش گفت:

من رییس جمهور می‌شوم. هر چقدر هم می‌خواهید بخندید. با شما یک دلار شرط می‌بندم. اگر رییس جمهور نمی‌شدم اینجا نمی‌شستم و این حرف‌ها را نمی‌زدم.

مک‌آفی حزبی برای خود راه انداخته و اسم آن را هم Cyber Party یا «حزب سایبری» گذاشته است. او هم مثل «دانلد ترامپ» می‌گوید که تجربه‌اش در مدیریت شرکتی با ارزش چند میلیارد دلاری، او را برای پست ریاست جمهوری آماده کرده است. مک‌آفی کمپین‌اش را با محوریت و تمرکز روی مشکلات امنیتی جلو می‌برد. مک‌آفی چند وقت پیش گفته بود که دزدی هواپیما از این پس با هک صورت می‌پذیرد، نه روش‌های قدیمی.

مک‌آفی می‌گوید:

باید مشکلات تکنولوژی‌مان را حل کنیم. اگر قرار نیست کسی مثل من رییس جمهور شود، بهتر است که وقت‌مان را اینجا هدر ندهیم.

او معتقد است که مبارزه‌ای که در فضای سایبری وجود دارد، بدون رییس جمهوری که با چنین زمینه‌هایی آشنایی دارد پیش نمی‌رود.مک‌آفی به سوال‌ها کامل هم پاسخ نمی‌داد. او به سوالی که درباره‌ی روابط ایران و امریکا بود پاسخ داد:

ملت ما ورشکسته شده است. اول باید خودمان را نجات دهیم.

سابقه‌ی مدیر شرکت مک‌آفی ممکن است برای او مشکلاتی ایجاد کند. او چند وقت پیش متهم به قتل یک نفر شده بود. تصویری هم که از مک‌آفی در نشریات مختلف به تصویر کشیده شده است، او را فردی عاشق اسلحه و هوس باز نشان می‌دهد.

نظر شما در مورد اظهارات جدید مک آفی چیست ؟

منبع : recode

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یه مقدار خوش تیپه . اگه تو ایران می بود بهش رای می دادم .