انتشار تصویری جدید از گوشی ال جی V10 با دو نمایشگر

مدتی است که شایعه شده ال جی در حال کار بر روی یک گوشی جدید با نام LG V10 می باشد.محصولی که طبق اطلاعات فاش شده دارای دو نمایشگر می باشد. امروز evleaks@ تصویری جدید از این گوشی منتشر کرده که اطلاعات بیشتری را از آن در اختیار ما قرار می دهد.

بر اساس اطلاعاتی که تصویر فاش شده جدید در اختیار ما قرار می دهد ، یکی از نمایگشگرهای ال جی V10 همان نمایشگر معمول و دیگری یک نمایشگر کوچک موسوم به تیکر می باشد که در قسمت فوقانی نمایشگر اول قرار گرفته است.بر روی نمایشگر دوم میانبر های اپلیکیشن های متعددی مانند اینستاگرام و دوربین دیده می شوند. به احتمال زیاد این نمایشگر دوم باید لمسی باشد، گرچه هیچگونه اطلاعاتی که این حدس را تایید کند در دست نمی باشد.در سمت چپ نمایشگر تیکر نیز دوربین ها قرار گرقته اند که به نظر دو دوربین سلفی هستند.

lg-v10-1

گفته می شود که نمایشگر اصلی این گوشی ۵.۷ اینچی کواد اچ دی با رزولوشن ۱۴۴۰x2560 پیکسل است. انتظار می رود V10 به پردازنده شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ ، ۳ گیگابایت رم ، ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی قابل افزایش و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری مجهز باشد. دکمه های پاور و کنترل صدای LG V10 هم ، مانند سایر گوشی هایی که اخیرا توسط شرکت LG معرفی شده اند، بر روی سطح پشتی این گوشی قرار دارند.

lg-v10-1

احتمالاً این گوشی هفته آینده ، یعنی اول اکتبر و در مراسمی که در نیویورک برگزار می شود، رسماً معرفی خواهد شد.در مجموع باید گفت که LG V10 گوشی جذابیست.شما چه فکر می کنید ؟

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*