نگاهي به زیباترین فروشگاه هاي اپل در گوشه و کنار جهان

apple-Store

فروشگاه هاي زنجيره اي اپل در اين چند سال به ميزان قابل توجه اي افزايش پيدا کرده است.قطعا دليل اصلي افزايش فروشگاه هاي اپل افزايش فروش محصولات اين کمپاني در سراسر جهان است که البته باعث سهولت دسترسي مشتريان به محصولااين کمپاني معظم نيز مي باشد.

اما یکی از نکات قابل توجه در این مورد، میزان وسواس زیاد مسئولین اپل، به ساختار معماری فروشگاه هایشان است. امروز به جرات می توان گفت که اپل استورها، جزو زیباترین و منحصربه‌فردترین بناهای تجاری دنیا به شمار می‌روند. تاکید بر سبک‌های معماری روز و انتخاب نوعی استایل خاص برای اپل استورها، آنها را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است. اپل برای طراحی بنای فروشگاه‌های خود، بهترین و زبده‌ترین آرشیتکت‌ها را به خدمت می‌گیرد.

در ادامه 10 اپل استور از زیباترین اپل استورهای جهان را به همراه توضیح مختصری درباره آنها مشاهده خواهید کرد.

اپل استور استانبول

apple-Store

این اپل استور که به تازگی در استانبول افتتاح شده است، توسط آرشیتکت معروف، نورمن فاستر طراحی شده است. این فروشگاه درون زمین ساخته شده و از بالا «مک‌بوک» را تداعی می‌کند.

اپل استور پاریس

apple-Store

در سال 2010، اپل این فروشگاه را که در کنار خانه اُپرای معروف پاریس قرار دارد، افتتاح کرد. این ساختمان که پیش از این شعبه یک بانک بوده، بدون دخل و تصرف در معماری آن و با حفظ جزئیات داخلی، به عنوان اپل استور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اپل استور پکن

apple-Store

اپل در این فروشگاه، با نمایی سراسر پوشیده از فولاد ضد زنگ، ظاهری شکوهمند خلق کرده است.

اپل استور نیویورک

apple-Store

در خیابان پنجم نیویورک، این بنا که مکعبی شیشه‌ای به ارتفاع حدد 10 متر است، ساخته شده است. فروشگاه در پایین این مکعب و زیر زمین قرار دارد.

اپل استور برلین

apple-Store

این شعبه در ساختمانی که پیش از این خانه اُپرا بوده است ساخته شده است. گفته می‌شود سال ساخت این بنا به 100 سال قبل یعنی 1913 باز می‌گردد. در میزهای سنگی ویژه‌ای که در بیرون ساختمان تعبیه شده‌اند، آخرین تولیدات اپل به نمایش در می‌آید.

اپل استور لندن

apple-Store

این اپل استور در یکی از معروف‌ترین مناطق تجاری لندن دایر شده است. در این شعبه که تقریباً بزرگترین اپل استور جهان به شمار می‌آید، حدود 300 کارمند مشغول به کار هستند.

اپل استور شانگهای

apple-Store

%5″ />> some were built into historic buildings and retain their original architectural details, others incorporate futuristic steel-and-glass designs that will make your jaw drop.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*