پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران – اردیبهشت 1401

گوشی های سامسونگ با قیمت و امکانات مناسب خود توانستند در بازار ایران آمار فروش بالایی را ثبت کنند. از این رو قصد داریم شما را با پر فروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران آشنا کنیم.

سامسونگ با عرضه گوشی های میان رده به بازار ایران توانست سهم زیادی از بازار موبایل کشورمان را به خود اختصاص دهد. در همین راستا قصد داریم شما را با پر فروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران ویژه اردیبهشت 1401 آشنا کنیم.

معرفی پر فروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران

سامسونگ گلکسی A12

قیمت: 3 میلیون و 800 تا 4 میلیون و 200 هزار تومان

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A12 با قیمت 3 میلیون 800 تا 4 میلیون و 200 به عنوان یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران محسوب می‌شود. این گوشی دارای 205 گرم وزن بوده و برای عکاسی نیز گزینه مناسبی خواهد بود. قاب پشتی و فریم این گوشی از جنس پلاستیک بوده و حسگر اثر انگشت نیز یکی از امکانات برجسته این گوشی محسوب می‌شود.

این گوشی به 4 دوربین 48، 2، 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت مجهز شده و امکان فیلمبرداری 1920 در 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه‌ را به همراه دارد. گلکسی A12 از یک دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپیسکلی، حسگرهای اثر انگشت در لبه و شتاب سنج نیز بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی M12

قیمت: 3 میلیون و 720 هزار تومان

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ برای گوشی گلکسی M12 قاب جلویی شیشه‌ای و قاب پشتی پلاستیکی در نظر گرفته است. این گوشی از ویژگی‌هایی خاصی چون حسگر اثر انگشت و بدنه مقاوم بهره می‌برد. این محصول سامسونگ به صفحه نمایش 6.5 اینچی مجهز شده و با 4 دوربین در پشت با رزولوشن‌های 48 ،5، 2 و 2 مگاپیکسلی برای عکاسی نیز مناسب خواهد بود. گلکسی M12 از قابلیت فیلمبرداری 1920 در 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز بهره می‌برد. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری لیتییوم بونی با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی و توان ۱۵ وات اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی A53

قیمت: 11 میلیون و 400 هزار تومان

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

گوشی گلکسی A53 از قابلیت اثر انگشت بهره می‌برد و برای بازی و عکاسی نیز گزینه مناسبی خواهد بود. سامسونگ برای این گوشی پردازنده 64 بیتی در نظر گرفته و همچنین نرخ به‌روزرسانی آن نیز ۱۲۰ هرتز می‌رسد. این گوشی از 4 لنز دوربین 64، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی در قاب پشتی بهره می‌برد. همچنین برای این گوشی دوبین سلفی با 32 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده است. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 3840 در 2160، اندروید ۱۲ و باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی A32

قیمت: 6 میلیون و 260 هزار تومان

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A32 از ساختار بدنه پلاستیک و شیشه بهره می‌برد و قاب پشتی آن نیز از جنس پلاستیک است. سامسونگ این گوشی را مناسب برای عکاسی طراحی کرده و برای آن صفحه‌نمایش 6.4 اینچی و حسگر اثر انگشت نیز در نظر گرفته است. همچنین این گوشی از 4 دوربین در قاب پشتی به همراه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. قطب‌نما، شتاب‌سنج، ژیروسکوب و اثر انگشت زیر صفحه نمایش جزو سایر امکانات این گوشی محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی A22

قیمت: 4 میلیون و 820 هزار تومان

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A22 یکی دیگر از پر فروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران به‌شمار می‌رود. این گوشی از قاب پشتی و فریم پلاستیکی بهره می‌برد و یک گزینه مناسب برای عکاسی محسوب می‌شود. سامسونگ برای این گوشی پردازنده 64 بیتی و صفحه نمایش 6.4 اینچی در نظر گرفته است. گلکسی A22 به 4 دوربین پشتی با رزولوشن 48، 2، 8 و 2 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی A03

قیمت: 2 میلیون و 360 هزار تومان

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ گوشی گلکسی A03 را در ۱۵ نوامبر سال ۲۰۲۱ معرفی کرد. این گوشی از قاب پشتی و فریم پلاستیکی بهره می‌برد و به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی نیز مجهز شده است. سامسونگ برای این گوشی یک دوربین 8 مگاپیسکلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته است. از سایر ویژگی‌های گلکسی A03 می‌توان به باتری لیتیوم یون با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی به همراه حسگرهای شتاب سنج و مجاورت اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی A13

قیمت: 4 میلیون و 300 هزار تومان

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

وزن گلکسی A13 به ۱۹۵ گرم می‌رسد. قاب جلوی این گوشی از شیشه و فریم و قاب پشتی آن پلاستیکی است. این گوشی از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد و برای عکاسی نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود. سامسونگ برای این گوشی صفحه نمایش 6.6 اینچی، دو سیم کارت و شیار مجزا برای کارت حافظه در نظر گرفته است. حسگر تشخیص اثر انگشت روی لبه، شتاب‌سنج و قطب‌نما به عنوان سایر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی A22 فایو جی

قیمت: 5 میلیون و 500 هزار تومان

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A22 فایو جی دو سیم‌کارته بوده و از بدنه‌ای مقاوم، حسگر اثر انگشت و شیاری مجزا برای کارت حافظه بهره می‌برد. این گوشی برای بازی و عکاسی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. گلکسی A22 فایو جی به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 48، 5 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت روی لبه، ژیروسکوب، شتاب‌سنج و قطب‌نما اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی A52

قیمت: 7 میلیون و 720 هزار تومان

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

گلکسی A52 یکی از پر فروش ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران محسوب می‌شود. این گوشی از ساختار بدنه پلاستیک و شیشه و قاب پشتی پلاستیکی بهره می‌برد. گلکسی A52 در مقابل غبار و آب مقاوم بوده و می‌تواند به مدت 30 دقیقه در عمق کمتر از ۱ متر دوام بیاورد. برای این محصول حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده و با 4 سنسور دوربین در قاب پشتی شامل 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی به همراه سنسور 32 مگاپیکسلی در جلو برای عکاسی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع با توان 25 وات اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی A02

قیمت: 2 میلیون و 950 هزار تومان

پر فروش ترین گوشی های سامسونگ

یکی از مزایای مهم گلکسی A02 بدنه مقاوم آن محسوب می‌شود. قاب جلوی این گوشی از شیشه و فریم و قاب پشتی آن نیز از جنس پلاستیکی است. سامسونگ برای این گوشی صفحه نمایش 6.5 اینچی، 2 دوربین در قاب پشتی با رزولوشن‌های ۱۳ و 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. از سایر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5 هزار میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام ممنون از مقاله ی مفیدتون میخواستم بدونم m22 جزو اینها نیست؟ هم رده ی a12 هستش شاید ۵۰۰ تومن بیشتر و رم بهتر اما به هر حال از استفادش راضی بودم نصبتا قیمتش هم خوب بود