درآمد توییتر

ایلان ماسک: درآمد توییتر را 5 برابر می‌کنم

ایلان ماسک که اخیرا طی قراردادی با مبلغ 44 میلیارد دلار مالک شبکه اجتماعی توییتر شد به تازگی اعلام کرد درآمد توییتر را به 5 برابر افزایش خواهد داد.

ایلان ماسک اخیرا طی قراردادی به مبلغ 44 میلیارد دلار توانست مالکیت توییتر را از آن خود کند. ثروتمندترین فرد جهان اکنون کنترل این شبکه اجتماعی محبوب را بر عهده دارد و می‌خواهد آن را به مکانی برای آزادی بیان تبدیل کند. علاوه بر این، ایلان ماسک برای درآمدزایی بیشتر از توییتر نیز برنامه‌هایی را در نظر گرفته که در ادامه با جزئیات آنها آشنا خواهیم شد.

5 برابر شدن درآمد توییتر تا سال 2028

طبق برنامه‌ریزی‌هایی که ایلان ماسک انجام داده قرار است در دوره مدیریت جدید، حدود 45 درصد از کل درآمد این شبکه اجتماعی از طریق تبلیغات تامین شود. همچنین متوسط درآمد توییتر به ازای هر کاربر از 24.83 دلار در سال ۲۰۲۱ به 30.22 دلار در سال 2028 خواهد رسید. از این رو توییتر در سال 2028 از بخش تبلیغات به درآمد حدود ۱۲ میلیارد دلار و از بخش خدمات اشتراک نیز به درآمد حدود ۱۰ میلیارد دلار دست پیدا خواهد کرد.

همچنین ایلان ماسک اعلام کرد درآمد سالانه توییتر را تا سال 2028 به 26.4 میلیارد دلار افزایش خواهد داد که از 5 برابر شدن آن نسبت به سال قبل حکایت دارد. طبق اعلام ثروتمندترین فرد جهان، تعداد کارمندان توییتر نیز از 7500 کارمند سال 2022 به ۱۱ هزار و 72 کارمند در سال 2025 افزایش پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این، تعداد کاربران Twitter Blue که به عنوان سرویس اشتراک ویژه این شبکه اجتماعی طی سال قبل در دسترس کاربران قرار گرفت نیز تا سال 2025 به 69 میلیون نفر افزایش پیدا خواهد کرد. گفتنی است ایلان ماسک به‌زودی به عنوان مدیرعامل موقت توییتر نیز معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*