جک S5 نیوفیس

نگاهی به مزایای جک S5 نیوفیس

جک S5 نیوفیس در نسخه جدید از لحاظ فنی و ظاهری نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده است. در ادامه شما را با مزایای نسخه جدید جک اس 5 آشنا خواهیم کرد.

کرمان موتور به عنوان عرضه‌کننده محصولات جک در بازار ایران موفق شد با عرضه جک اس 5 آمار فروش بالایی را به ثبت برساند. از آنجایی که این شاسی بلند جمع‌وجور شهری برای کرمان موتور سودآور بوده و طی سال‌های اخیر نیز خودروهای چینی جدیدی با ظاهر جذاب به بازار عرضه شدند، کرمان موتور برای جلب رضایت مشتریان و رقابت بهتر با رقبا نسخه جدیدی از این شاسی بلند را با نام جک S5 نیوفیس به بازار عرضه کرد. در ادامه با مزایای این خودرو آشنا خواهیم شد.

آشنایی با مزایای جک S5 نیوفیس

برخورداری از موتور جدید با عملکرد بهتر

جک S5 نیوفیس

مجهز شدن جک S5 نیوفیس به موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری با فناوری تزریق سوخت مستقیم یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های میان این نسخه ارتقا پیدا کرده با نسخه قبلی (مجهز به پیشرانه 2 لیتری) محسوب می‌شود. هرچند حجم پیشرانه جک S5 نیوفیس نسبت به مدل قبلی نیم لیتر کاهش یافته، اما این پیشرانه سرحال‌تر و کم‌استهلاک بوده و همچنین عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد.

جک S5 نیوفیس

پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ جک S5 نیوفیس می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۱ اسب بخار و گشتاور ۲۵۱ نیوتن‌متر را به تولید برساند. از این رو مشتریان این خودرو به یک پیشرانه کاملا سرحال دسترسی خواهند داشت که در در دور موتورهای پایین‌تر نیز می‌تواند عملکرد مناسبی را ارائه دهد.

جک S5 نیوفیس

علاوه بر این، پیشرانه جک اس 5 جدید از فناوری تزریق مستقیم سوخت یا GDi نیز بهره می‌برد که به کمک آن می‌تواند در بخش مصرف سوخت وضعیت بهتری را نسبت به قبل ارائه دهد. از این رو مجهز بودن به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو یکی از مزایای اصلی جک S5 نیوفیس محسوب می‌شود. گفتنی است از آنجایی که کی ام سی کی 7 نیز از همین پیشرانه بهره می‌برد، مالکان این دو خودرو به قطعات یدکی فراوانی دسترسی خواهند داشت.

جدول مشخصات فنی جک اس 5 نیوفیس

نام خودروجک S5 نیوفیس
موتور۱.۵ لیتری توربوشارژ 4 سیلندر
حداکثر قدرت۱۷۱ اسب بخار
حداکثر گشتاور۲۵۱ نیوتن‌متر
نوع گیربکس6 دنده اتوماتیک دو کلاچه
انتقال قدرتتک دیفرانسیل جلو
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعتحدود ۱۱ ثانیه
مصرف سوخت۷.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر
حداکثر سرعت۱۹۰ کیلومتر بر ساعت
حجم صندوق505 لیتر
ظرفیت باک سوخت55 لیتر

طراحی ظاهری مناسب

جک S5 نیوفیس

طراحی ظاهری مناسب به عنوان یکی دیگر از مزایای جک S5 نیوفیس محسوب می‌شود؛ چرا که شرکت سازنده، این خودرو را با الگوبرداری از هیوندای توسان LM طراحی کرده و به همین دلیل با وجود قدیمی بودن خودرو باز هم این شاسی بلند جمع‌وجور برای مشتریان ایرانی یک گزینه جذاب محسوب می‌شود.

جک S5 نیوفیس

جک اس 5 جدید نسبت به قبل در بخش طراحی نیز ارتقا پیدا کرده و اکنون در بخش جلوپنجره، سپر و مه شکن‌ها متفاوت از قبل به نظر می‌رسد. البته در سایر بخش‌ها و به ویژه در بخش کابین شاهد تغییرات خاصی نیستیم. به طوری کلی این خودرو از ظاهری قابل قبول بهره می‌برد و در بازار نه چندان پرتنوع ایران می‌تواند موفقیت‌های نسخه قبلی خود را ادامه دهد.

برخورداری از امکانات جدید

جک S5 نیوفیس

با وجود این که جک اس 5 پیش از فیس لیفت نیز از امکانات مناسبی بهره می‌برد، اما عدم برخورداری از کروز کنترل و دی لایت جزو نقاط ضعف آن محسوب می‌شد. در همین راستا کرمان موتور برای جلب رضایت مشتریان دو آپشن کروز کنترل و دی لایت یا چراغ روشنایی در روز را به لیست امکانات جک S5 نیوفیس اضافه کرده است.

جک S5 نیوفیس

از امکانات این شاسی بلند چینی می‌توان به استارت دکمه‌ای، چراغ روشنایی روز یا د یلایت، گرمكن شیشه جلو، سنسور باران، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت، آنتن شیشه‌ای، GPS، بلوتوث، سیستم پخش مالتی مدیا با ورودی IPOD،USB و AUX، دوربین دنده عقب، سنسور پارک جلو و عقب، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه در ردیف جلو، فرمان برقی، سیستم کنترل میزان باد تایرها، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ایربگ جانبی جلو (4عدد)، ترمز پارک برقی EPB، سیستم كنترل ایستایی در سربالایی، كنترل سرعت خودرو در سرپایینی، کروز کنترل، ورود بدون كلید، سیستم پایداری الكترونیكی، سیستم توزیع الكترونیكی نیروی ترمز EBD، سیستم ترمز كمكی هیدرولیكی HBA، ترمز ضد قفل ABS، گرمكن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده با حافظه، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، پوشش چرمی فرمان، صندلی چرمی، چراغ‌های عقب LED، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، اتولایت، آینه‌های جانبی تا شونده برقی با گرمکن و سانروف اشاره کرد.

جمع‌بندی

جک S5 نیوفیس

به طور کلی جک S5 نیوفیس با برخورداری از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ و سیستم پاشش مستقیم سوخت می‌تواند رانندگی لذت‌بخش‌تری را به همراه چابکی و شتاب بهتر نسبت به قبل ارائه دهد. همچنین این خودرو از بازار خرید و فروش مناسبی بهره می‌برد و با امکانات متنوع خود می‌تواند به نیاز خانواده‌ها به خصوص در زمان مسافرت به خوبی پاسخ دهد. از این رو اگر خواهان خرید یک شاسی بلند جمع‌وجور شهری با چابکی مناسب هستید، جک اس 5 جدید برایتان گزینه مناسبی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خودروی خوب وارد کنید