مشخصات تبلت ۱۳ اینچی ZTE از بنچمارک GFXBench فاش شد

مدتی است که شایعه شده کمپانی ZTE در حال کار بر روی یک تبلت ۱۳ اینچی از محصولات بالارده سری Axon خود می باشد.امروز مشخصات فنی یک محصول با شماره مدل A2016 از بنچمارک GFXBench فاش شده که گفته می شود مربوط به همان تبلت باشد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

طبق نتایج به دست آمده تبلت ZTE نمایشگری ۱۳.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل داشته و تراکم پیکسلی آن نیز برابر با ۱۶۰ppi خواهد بود؛ همچنین چیپ‌ست بالارده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ شامل پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای با قدرت پردازشی ۱.۹ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ در کنار حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی به میزان ۳۲ گیگابایت (با قابلیت افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت) بخش سخت‌افزاری این گجت را تشکیل می‌دهند.

همچنین از امکانات تصویربرداری این تبلت نیز می‌توان به دوربین اصلی ۷ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی در جلوی دستگاه اشاره کرد؛ ضمنا سیستم عامل این تبلت اندروید ۵.۰.۲ بوده و به فناوری‌های ارتباطی ۴G LTE و NFC نیز مجهز است.

شایان ذکر است که اگرچه کمپانیZTE هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول را به صورت رسمی منتشر نکرده است اما ظاهرا زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده و به زودی شاهد مراسم رونمایی این تبلت بالارده خواهیم بود.

zte-axon-tablet

منبع : PhoneArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*