شرایط فروش لاماری ایما

شرایط فروش لاماری ایما برای اولین بار اعلام شد – اردیبهشت 1401

شرایط فروش لاماری ایما برای اولین بار اعلام شد. این شاسی بلند چینی با قیمت قطعی و غیر قطعی ویژه اردیبهشت ۱۴۰۱ به بازار عرضه می‌شود.

شرکت آرین پارس موتور قصد دارد برای نخستین بار شاسی بلند لاماری ایما را با قیمت قطعی از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به شکل قرعه کشی به مدت یک هفته به بازار عرضه کند. متقاضیان این خودرو می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو به آدرس sale.iranecar.com مراحل ثبت نام را انجام دهند. گفتنی است این شاسی بلند چینی به شکل قرعه کشی به متقاضیان عرضه خواهد شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش لاماری ایما را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش لاماری ایما  – اردیبهشت 1401

شرایط فروش با قیمت قطعی

شرایط فروش لاماری ایما

در این طرح فروش خودرو لاماری ایما با قیمت مصوب 989 میلیون تومان در مدل ۱۴۰۱ و در رنگ‌های سفید و مشکی به مشتریان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری، سود انصراف 9 درصد سالیانه و جریمه دیرکرد نیز 3 درصد ماهانه خواهد بود.

شرایط فروش با قیمت غیر قطعی

شرایط فروش لاماری ایما

در طرح پیش فروش عادی، شرکت آرین پارس موتور شاسی بلند لاماری ایما را با مبلغ پیش پرداخت 494 میلیون و 500 هزار تومان در رنگ‌های سفید و مشکی و در مدل ۱۴۰۱ به بازار عرضه می‌کند. در این طرح سود مشارکت ۱۲ درصد سالیانه، سود انصراف 9 درصد و جریمه دیرکرد نیز سود مشارکت به علاوه ۱ درصد ماهانه خواهد بود. موعد تحویل این خودرو نیز ۱۲۰ روز کاری اعلام شده است.