گوشی هوشمند اچ تی سی باترفلای ۳ رسما معرفی شد

کمپانی اچ تی سی دقایقی پیش کنفرانس رونمایی از محصولات جدید خود را در ژاپن برگزار کرد.اچ تی سی در این رویداد محصولات جدیدی را معرفی نمود که یکی از آنها گوشی باترفلای ۳ ( HTC Butterfly 3 ) بود که البته قبلا برای عرضه در کشور ژاپن با نام باترفلای جی معرفی شده بود و حالا برای عرضه جهانی بااین نام معرفی شده است.

گوشی هوشمند اچ تی سی باترفلای ۳ به یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده و قدرت پردازشی آن را یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ تامین خواهد کرد.

HTC Butterfly 3 به سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده که از طریق درگاه میکرو اس دی قابل افزایش است.اچ تی سی در این گوشی از یک دوربین دوگانه ۲۰  مگاپیکسلی استفاده کرده و وظیفه تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه را یک باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی به عهده گرفته که از شارژ سریع نسخه‌ی ۲.۰ کوالکام هم بهره می برد.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به داشتن گواهی‌های IPX5 و IPX7 برای مقاومت در برابر آب و گرد غبار و پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه ( ۴G ) ، اشاره کرد.

اسمارت فون اچ تی سی باترفلای ۳ از روز ۳ آبان ماه و با قیمت ۶۰۰ دلار روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.در ادامه تصاویری از این گوشی را تماشا خواهید کرد.

منبع : androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امیدوارم به سود دهی برگرده