مدیر عامل ایران خودرو

ویدیوی کامل مصاحبه جنجالی مدیر عامل ایران خودرو در شبکه افق

مدیر عامل ایران خودرو طی مصاحبه‌ای در شبکه افق با اعلام این که علیه خودروسازان فضاسازی وجود دارد با انتقاد شدید مجری برنامه مواجه شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل این مصاحبه را مشاهده کنید.

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو روز گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی فرامتن شبکه افق در خصوص شرایط فعلی صنعت خودرو صحبت کرد و گفت صنعت خودروسازی ایران بسیار پیشرفته است و حدود شش شرکت دانش بنیان از جمله جتکو در توسعه محصولات این شرکت خودروسازی نقش دارند.

ویدیوی مصاحبه جنجالی مدیر عامل ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود با اشاره به این که خودروهای ایرانی با قیمت بالایی به بازار عرضه نمی‌شوند گفت در واقع ایران خودرو نیز همانند سایپا محصولات خود را با زیان تولید و به بازار می‌کند. گفتنی است علی شیدایی، عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا اخیرا مدعی شد این شرکت به ازای تولید هر خودرو حدود ۷۰ میلیون تومان ضرر می‌کند.

گفته‌های مدیرعامل ایران خودرو با واکنش مجری برنامه همراه شد، اما خطیبی در پاسخ به انتقادهای مطرح شده گفت علیه صنعت خودروسازی ایران فضاسازی وجود دارد و برخی انتقادها به دلیل عدم آگاهی افراد است.

مجری برنامه نیز در واکنش به گفته‌های خطیبی عنوان کرد چه کسی دارد فضاسازی می‌کند؟ مگر رهبری هم از کیفیت خودروها انتقاد نکردند؟ پلیس و کارشناسان و مردم دارند فضاسازی می‌کنند و فقط شما خودروسازان به حق‌اید؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام و احترام . مگه شما به کارگر به دلار ۳۰ تومانی حقوق میدید ایا برق رو به دلار میدید شما در ایران همه هزینه ها رو به ریال و انواع کمک ها رو از دولت دریافت میکنید انواع سوبسید ها رو میگیرید نرخ دستمزد کارگری شما در مقابل کشور ژاپن تقریبا مجانی است و بقیه هزینه هاتون اما موقع فروش یادتون میاد که دلار گرون شده است . و هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد ماشین تولید نشده رو بفروشه . از همه رانت هایی که دولت برای شما درست کرده تا صنعت ملی رو پیش رفت بدید و باعثافتخار کشور بشید رو دریافت میکنید اما همه مردم میدونند مشکل از اساس مدیریت ایران خود رو است و طرح پیش فروش چیزی که تو لید نشده باید جمع اوری بشود و اجازه تولید به شرکتی جدید در ایران اگر بومی سازی باشد که بهتر است .

  2. با اینکه لطف دارید و منّت نهاده با قبول ضرر مي‌فروشید متأسفانه باز پولمان به ماشین نمی‌رسد امّا اگر شماره حساب بدهید شاید بتوانیم قسط ضررش را بپردازیم. اینجوری اگر ماشین نداریم لا اقل بدهکار هم نیستیم
    و السلام

  3. چقدر بیشرف

    تو این 40 سال بر میداشتن رو تمام قطعه ها کار میکردن همشو میتونستن داخل رو تولید کنند

    نه اینکه 40 سال پراید تولید کنید

    همشون حرو*م لقه هستند