مچ‌بند سلامت هواوی واچ فیت ۲

مچ‌بند سلامت هواوی واچ فیت ۲ با ظاهری شبیه اپل واچ معرفی شد

مچ‌بند سلامت هواوی واچ فیت ۲ – Huawei Watch Fit 2 با طراحی صفحه مربعی شبیه اپل واچ و امکانات پیشرفته سلامت و تناسب اندام معرفی شد.

هواوی امروز در کنار معرفی گوشی هوشمند تاشو میت Xs 2 و ساعت‌های هوشمند سری Watch GT، از جدیدترین مچ‌بند سلامت زیبا و خوش قیمت خودش، هواوی واچ فیت ۲ نیز رونمایی کرد. این محصول درست مثل نسل گذشته خودش طراحی مربعی با لبه‌های منحنی دارد که از این حیث آن را شبیه به اپل واچ می‌کند.

یک نمایشگر ۱.۷۴ اینچی مربعی AMOLED لمسی در جلوی این مچ‌بند سلامت به کار رفته که نسبت به نسل گذشته بزرگ‌تر شده است. این نمایشگر حاشیه‌های اضافی بسیار باریکی داشته و لبه‌های آن با یک شیشه سه بعدی به طرف عقب انحنا پیدا کرده است.

مچ‌بند سلامت هواوی واچ فیت ۲

پنل این نمایشگر رزولوشن ۳۳۶ در ۴۸۰ پیکسلی دارد که درست مثل ساعت هوشمند گران قیمت هواوی Watch GT 3 Pro می‌تواند شفافیت بسیار خوبی را با ۳۵۳ پیکسل در هر اینچ ارائه کند. یک اسپیکر و میکروفون روی این دستگاه تعبیه شده که به کاربر اجازه می‌دهد تماس‌های تلفنی روی گوشی متصل به آن را پاسخ دهد. علاوه بر این از امکانات تناسب اندام و سلامت متعددی برخوردار است.

دقت بالای ردیابی جی‌پی‌اسی هواوی واچ فیت ۲

سازنده ۹۷ حالت ورزشی را در مچ‌بند هواوی واچ فیت ۲ تعبیه کرده و جایگیری سنسورهای آن به جز چند دیود کمتر، شبیه ساعت هوشمند پرچمدار هواوی است. سیستم TruSeen 5.0 نیز روی این گجت پوشیدنی قرار دارد که ردیابی جی‌پی‌اسی بسیار دقیقی را فراهم می‌کند. مچ‌بند Huawei Watch Fit 2 از پنج ماهواره مسیریابی متفاوت پشتیبانی می‌کند و این یعنی در ردیابی بسیار دقیق‌تر از نسل گذشته خودش است.

قیمت Huawei Watch Fit 2

به لطف این سیستم، شما می‌توانید از یک مربی شخصی داخل این مچ‌بند برای انجام دقیق تمام حرکات ورزشی ساده استفاده کنید و مطمئن شوید که همه‌ی آن‌ها را به صورت صحیح انجام می‌دهید. شما همچنین قادر به سفارشی کردن واچ فیس‌های روی صفحه آن هستید و می‌توانید آن را با بند سیلیکونی، چرمی یا فلزی با قیمت پایه ۱۲۹ پوندی از ماه آینده سفارش دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*