هواوی واچ GT 3 Pro

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 Pro با طراحی لوکس و 14 روز عمر باتری معرفی شد

هواوی واچ GT 3 Pro یک ساعت هوشمند زیبا، جذاب و لوکس است که به لطف باتری قوی خود می‌تواند تا 14 روز کار کند.

رویداد سالیانه هواوی به تازگی برگزار شده است و ساعت‌های هوشمند هم همیشه پای ثابت نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های تکنولوژی هستند. Huawei هم از همین موضوع استفاده کرده است تا جدیدترین و زیباترین ساعت هوشمند خود را به روی صحنه بیاورد. در ادامه به تمامی زوایای این گجت پوشیدنی جذاب و خوش ساخت نگاهی خواهیم داشت.

فهرست عناوین:

نگاهی به هواوی واچ GT 3 Pro

هواوی واچ GT 3 Pro

این ساعت هوشمند که از چهره‌ی کلاسیکی بهره می‌برد، در دو مدل مختلف و با فریم‌های تیتانیوم و سرامیکی معرفی شده است که نسخه سرامیکی نسبت به تیتانیومی، کمی کوچکتر به نظر می‌رسد. اما اگر این موضوع را کنار بگذاریم، می‌توان گفت که هر دو ساعت تقیبا با مشخصات مشابه و با بالاترین کیفیت ساخته شده‌اند و می‌توان آن‌ها را در لیست ساعت‌های هوشمند پرچمدار دسته بندی کرد.

ابعاد و طراحی به همراه صفحه نمایش با کیفیت AMOLED و محافظ یاقوتی

هواوی واچ GT 3 Pro

کار خود را با نسخه تیتانیومی شروع می‌کنیم که با ابعاد 44.6 میلی متری خود، تقریبا ظاهر مردانه‌ای دارد و اصلا برای خانم‌ها مناسب نیست. بر روی صفحه این ساعت هوشمند می‌توانید صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED را مشاهده کنید که با رزولوشن 466*466 طراحی شده و در کنار شیشه‌ای از جنس یاقوت، بالاترین میزان مقاومت را ارائه می‌کند. همچنین باید بگوییم که این ساعت با عرض 10.9 میلی متر، نسبت به تمامی ساعت‌های هوشمند قبلی هواوی، نازک‌تر خواهد بود.

هواوی واچ GT 3 Pro

در ادامه به نسخه سرامیکی می‌رسیم که به نظر می‌رسد به نوعی مکمل نسخه تیتانیومی است چرا که اگر به ظاهر آن نگاه کنید، به سرعت متوجه ظرافت آن خواهید شد. همچنین Huawei Watch GT 3 Pro F در نسخه سرامیکی از ابعاد 42.9 میلی متری بهره می‌برد و و صفحه نمایش AMOLED آن هم با تقریبا با 0.1 اینچ کاهش، یک AMOLED با ابعاد 1.32 اینچ را به صحنه می‌آورد. البته رزولوشن 466*466 و شیشه یاقوتی همچنان بدون تغییر باقی مانده‌اند.

مشخصات فنی و امکانات جانبی

هواوی واچ GT 3 Pro

در ابتدا باید بگوییم که هواوی واچ GT 3 Pro، یک گجت هوشمند اختصاصی نیست. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این گجت پوشیدنی می‌تواند با هر سه سیستم عامل اندروید، iOS یا Harmony OS بدون هیچ مشکلی کار کند. همچنین شرکت هواوی، اسمارت واچ های جدید خود را به نمایشگاه سنسورها تبدیل کرده است و شما می‌توانید در هر دو نسخه، سنسورهای ضربان قلب، دما، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مغناطیس سنج و فشارسنج را در هواوی واچ GT 3 Pro داشته باشید.

در کنار قاب، به یک دکمه چرخان می‌رسیم که با آن می‌توانید قسمت‌های زیادی را کنترل کنید. برای مثال، خاموش و روشن کردن این ساعت هوشمند، یکی از کاربردهای ابتدایی این دکمه چرخان است. اما به هر جایی که نگاه کنید، نمی‌توانید درگاه USB C را پیدا کنید و خبر خوب (یا بد) این است که شارژ کردن Huawei Watch GT 3 Pro، فقط با شارژرهای وایرلس 5 وات امکان پذیر است. پشتیبانی از بلوتوث، NFC و GPS هم نیازی به گفتن ندارند و صد البته که میکروفون و اسپیکر را هم می‌توانید بر روی بدنه پیدا کنید. به علاوه گواهینامه IP68 هم خیال شما را در استفاده روزمره از این ساعت راحت می‌کند.

هواوی واچ GT 3 Pro

اما نسخه تیتانیومی و سرامیکی، در یک ویژگی دیگر هم کمی متفاوت هستند. هواوی واچ GT 3 Pro در نسخه تیتانیومی، باتری قوی تر با طول عمر 14 روز را به صحنه می‌آورد در حالی که باتری نسخه سرامیکی، فقط 7 روز جوابگو خواهد بود. در ادامه باید بگوییم که این ساعت‌ها بر خلاف ظاهر کلاسیک خود، تمامی برنامه‌ها و الگوریتم‌های مبتنی بر نظارت بر سلامتی مثل تشخیص سفتی شریان و فشار خون بالا، نظارت بر فاکتور SpO2 و مدیریت سیکل پریود بانوان را هم دارد که همین ویژگی‌ها، پرچمدار بودنِ Huawei Watch GT 3 Pro را ثابت می‌کند.

اما متاسفانه از سیستم آنالیز ECG خبری نیست. بد نیست بدانید که این سیستم می‌تواند با ثبت و مانیتورینگ ضربان قلب، به سلامتی و حفظ جان شما کمک کند. به هر حال گفته می‌شود که این ویژگی‌ هم ممکن است به زودی به ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3 Pro اضافه شود.

تاریخ عرضه و قیمت هواوی واچ GT 3 Pro

هواوی واچ GT 3 Pro

در حال حاضر فقط از قیمت هواوی واچ GT 3 Pro در بازار بریتانیا خبر داریم و می‌توان با قطعیت گفت که اسمارت واچ جدید هواوی در نسخه تیتانیوم، با قیمت 299.99 پوند و در تاریخ 8 می (معادل با 9 خرداد) به دست انگلیسی‌ها خواهد رسید. اما مشتریانی که قصد خرید نسخه سرامیکی را داشته باشند باید تا 8 ژوئن (معادل با 18 خرداد) صبر کنند اما هم اکنون می‌توانند Huawei Watch GT 3 Pro در نسخه سرامیکی را با قیمت 429.99 پیش خرید کنند.

اگر شما هم از این اختلاف قیمت شوکه شده‌اید، چیز عجیبی نیست اما اگر به تفاوت‌ بندهای هر دو مدل نگاهی داشته باشید، ناگهان همه چیز منطقی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*