شرایط فروش فوری فونیکس تیگو 8

شرایط فروش فوری فونیکس تیگو 8 و فونیکس تیگو 8 پرو اعلام شد

شرایط فروش فوری فونیکس تیگو 8 و فونیکس تیگو 8 پرو اعلام شد. مدیران خودرو تیگو 8 کلاسیک و تیگو 8 پرو پریمیوم را به صورت شکل فروش فوری در اردیبهشت ۱۴۰۱ به بازار عرضه می‌کند.

شرکت مدیران خودرو به عنوان عرضه‌کننده محصولات چری در بازار  ایران در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود قصد دارد تیگو 8 کلاسیک و تیگو 8 پرو پریمیوم را با برند فونیکس به شکل فوری از روز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به بازار عرضه کند. این طرح فروش تا 3 خرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

مشتریان با مراجعه به سامانه یکپارچه فروش خودرو به آدرس sale.iranecar.com می‌توانند برای خرید این خودروها اقدام کنند. در ادامه جزئیات شرایط فروش فونیکس تیگو 8 و فونیکس تیگو 8 پرو را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش فوری فونیکس تیگو 8 و تیگو 8 پرو

شرایط فروش فوری فونیکس تیگو 8

مدیران خودرو در این طرح فروش فونیکس تیگو 8 کلاسیک را با قیمت ۱ میلیارد و ۴۴۲ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان با مدل ۱۴۰۰ در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی به مشتریان عرضه می‌کند. فونیکس تیگو 8 پرو پریمیوم نیز با قیمت ۱ میلیارد و ۷۲۷ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۴۰۰ تومان با مدل ۱۴۰۱ در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی به فروش می‌رسد. موعد تحویل این خودروها 30 روزه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوستان چیزی که این روزها خیلی سر زبانها هست ، یعنی مافیای خوردرو ،
    و هیچ نمیدونه دقیقا کیا هستند ، !!
    زیاد خودتون را خسته نکنید اولین مافیای خودرو همان اعضای،اکثریت مجلس اند ، که با گرفتن یکدستگاه ماشین مفت ، منافع کل مردم را به فنا میدهند و فریاد وا اسفا هم سرمیدهند !!!!!

  2. تیگو رو هم قیمت تویوتا میفروشین ؟!!!!!
    تیگو هم قیمت چهار تا چرخ تویوتا است نه بیشتر

  3. این ماشین یک میلیارد ش اضافه است ۴۰۰ میلیون تومان ارزش داره

  4. چه مافیایی پشت این مونتاژ چینی ها هستن که راحت به چهار برابر قیمت میفروشن؟ !!!!!!!چه کسانی از وارد نشدن ماشین خارجی از اینا رشوه میگیرن؟ و چه کسانی خریدار این ماشین ها هستن؟ کجای دنیا ماشین چینی لوکس به حساب میاد؟ چی شد که ماشین چینی شاسی بلند 70 میلیون به زور میخریدن حالا با عوارض و شماره گذاری راحت حدود 2 میلیارد پولشو میدن؟ تا کی باید خفت بکشیم؟ بسه دیگه