گوشی پوکو C40

شیائومی به زودی گوشی از اقتصادی پوکو C40 رونمایی می‌کند

شیائومی به زودی یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های خودش را به نام پوکو C40 رونمایی خواهد کرد. در ادامه با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا شوید.

شیائومی خودش را آماده رونمایی از یک گوشی اقتصادی جدید سری Poco C می‌کند. این کمپانی به تازگی از چند محصول جدید سری Poco M رونمایی کرده و گوشی پوکو X4 پرو را نیز روانه بازار کرده است. حالا نوبت به رونمایی از گوشی اقتصادی دیگری به نام پوکو C40 رسیده است.

اخیراً یک گوشی با برند پوکو و شماره مدل 220333QPG موفق به کسب گواهی FCC شده که گفته می‌شود همان گوشی Poco C40 است. و اکنون همین گوشی گواهی NBTC را نیز کسب کرده که تأیید می‌کند به زودی وارد بازار خواهد شد.

پوکو سی ۴۰ یک گوشی بسیار اقتصادی با یک پردازنده رده ابتدایی به نام JR510 است. احتمالاً تاکنون نام این پردازنده را نشنیده باشید. JR510 یک پردازنده رده ابتدایی ساخت برند JQL Technology است. این تراشه از فناوری لیتوگرافی ۱۱ نانومتری FinFET بهره می‌برد و انتخاب جالب توجهی برای کمپانی شیائومی محسوب می‌شود. شاید قیمت تمام شده پایین این تراشه، علت اصلی انتخاب آن بوده است.

نتایج بنچمارک گوشی پوکو C40

سخت افزار این گوشی خیلی جالب توجه نیست. گفته می‌شود در آزمون‌های گیک‌بنچ امتیاز ۱۵۵ را در آزمون‌های تک هسته‌ای و ۷۴۹ را در آزمون‌های چند هسته‌ای به نام خودش ثبت کرده است. تراشه این گوشی گوشی از معماری ۸ هسته‌ای برخوردار است که ۴ هسته آن روی فرکانس ۱.۵۰ گیگاهرتزی و ۴ هسته دیگر آن روی فرکانس ۲ گیگاهرتزی اجرا می‌شوند. این هسته‌ها از معماری ARMv8 بهره می‌برند، ولی مشخص نیست نام این هسته‌ها Cortex-A53 است یا A55!

این گوشی رابط کاربری MIUI Go Edition را ارائه می‌کند. گو ادیشن، یک نسخه سبک از رابط کاربری MIUI شیائومی است که مخصوص گوشی‌های اقتصادی این کمپانی توسعه پیدا کرده است. البته ما نمی‌دانیم که این نسخه مبتنی بر اندروید ۱۱ یا اندروید ۱۲ است.

پوکو C40 حداکثر با توان ۱۰ وات و از طریق پورت قدیمی microUSB شارژ می‌شود. طول و عرض آن هم برابر با ۱۶۷.۱۸ در ۷۶.۸۵ میلی‌متر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*