رومینگ همراه اول

چهار بسته ویژه رومینگ همراه اول در امارات معرفی شدند

چهار بسته ویژه رومینگ همراه اول با هدف افزایش رفاه و راحتی مشترکان در امارات معرفی شدند. در ادامه با نحوه فعالسازی این بسته‌ها آشنا خواهیم شد.

اپراتور همراه اول با هدف افزایش رفاه و راحتی مشترکان خود برای بسته‌های رومینگ امارات تخفیف ویژه را در نظر گرفت. این بسته‌های ویژه رومینگ دیتا و مکالمه همراه اول نرخ ارتباط با کشور امارات را به میزان چشمگیری کاهش خواهند داد.

بسته‌های رومینگ همراه اول در امارات

تمام مشتریان دائمی و اعتباری همراه که می‌خواهند به کشور امارات یا شهر دبی سفر کنند، برای مدیریت و کاهش هزینه‌های ارتباطی خود می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 29133 مربع، مراجعه به اپلیکیشن همراه اول یا مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول، بسته‌های رومینگ ویژه کشور امارات همراه اول را خریداری کنند.

همراه اول از مهم‌ترین اهداف ارائه این بسته‌ها به کاهش هزینه‌های ارتباطی و کمک به راحتی مسافران اشاره کرد. همچنین روز خروج از کشور (قبل از خروج) به عنوان بهترین زمان خرید این بسته‌ها محسوب می‌شود. ضمن این که امکان خرید همزمان چندین بسته غیر یکسان نیز برای کاربران وجود دارد.

همراه اول این طرح تشویقی را از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ به اجرا درآورده است. این طرح چهار بسته هفت روزه نظیر «400 مگابایت دیتا»، «1.1 گیگابایت دیتا + 10 دقیقه هدیه»، «2.2 گیگابایت دیتا + 15 دقیقه هدیه» و «3.3 گیگابایت دیتا + 30 دقیقه هدیه» را شامل می‌شود که مشتریان این اپراتور قادرند با استفاده از هدیه مکالمه با شماره‌های ایرانی یا امارت تماس برقرار کنند یا به تماس‌های از مقصد ایران و کشور امارات پاسخ دهند.

استفاده از بسته‌های اینترنت رومینگ تمام امکانات ارتباطی نظیر مکالمه و تماس تصویری با پیام رسان‌ها، دسترسی به پرتال‌های بانکی و اپ‌های ایرانی را به همراه دارد. لازم به ذکر است سرویس رومینگ بین‌الملل به امکان استفاده از موبایل برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا، پیامک در زمان مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا با استفاده از شبکه‌های تلفن همراه کشور مقصد گفته می‌شود.

گفتنی است امکان خرید این بسته‌ها از ایران برای مسافران یا نمایندگان تجاری تمام مشترکان، شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز فراهم شده است. همچنین با خرید این بسته‌ها، سرویس رومینگ مشترک نیز فعال می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*