ماینینگ

چگونگی ورود به ماینینگ و هر آنچه که لازم است در این مورد بدانید

دنیای رمز ارزها، یکی از بازارهایی است که در این ایام، در هر جا و هر زمان از آن صحبت می‌شود، پس بنابراین در جهان حال حاضر است که باید با دانش و اطلاعات کافی وارد این بازار شد.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید به صنعت ماینینگ و بلاکچین وارد شوید، پس باید اطلاعات کافی را از قبل به دست آورید تا بتوانید در این حوزه موفق شوید. بنابراین طبیعی است که این سوال در ذهن شما نقش بندد.

چگونه وارد آن شویم تا این موفقیت، نیز شامل حال ما بشود؟

نگران نباشد، ما در کنار شما هستیم و این راه را برای شما هموار کرده‌ایم تا با آسودگی خیال و قدم به قدم مراحل ورود به این حوزه را انجام دهید و هرچه بیشتر در این راه موفق شوید.

از کجا شروع کنم؟

راه یافتن به آن کار چندان دشواری نیست. البته این به معنی راحت بودن زیاد هم نیست. به عبارتی می‌توان گفت باید تصمیم قاطع بگیرید و محکم قدم بردارید. گام به گام پیش روید تا مشکلی در این راه برایتان ایجاد نشود.

پس بیایید اینطور شروع کنیم:

  1. در گام نخست باید ارزی را که می‌خواهید استخراج کنید، انتخاب کنید. ارزهای گوناگونی وجود دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان بیت کوین را نام برد. پیشنهاد ما نیز همین است که این روزها، به بیتکوین لقب پادشاه رمزارزها را داده‌اند.
  2. در گام بعدی شما باید یک دستگاه ماینر، با توان پردازشی مناسب و البته با میزان سرمایه خود انتخاب و خریداری کنید.
  3. در مرحله بعد شما باید یک استخر استخراج معتبر و با امنیت بالا انتخاب کنید و در آن یک حساب کاربری ایجاد نمایید که در این مورد پیشنهاد ما استخر ViaBTC است که بیش از شش سال است توانسته رقبای خود را کنار زده و جایگاه بالایی را در میان دیگر استخرها برای خود رقم بزند.
  4. در گام چهارم شما باید، تنظیمات اتصال دستگاه خود، به استخر استخراج را با حساب کاربری ایجاد شده تنظیم و عملیات پیکربندی دستگاه یا دستگاه‌های ماینر خود را انجام دهید.
  5. و در قدم پنجم است که می‌توان گفت، با موفقیت به درآمد رسیده‌اید و آن را به تماشا بنشینید.
  6. در مرحله آخر و البته لذت‌بخش‌ترین مرحله این است که لبخند موفقیت را بر لبانتان هدیه دهید و پاداش خود را برداشت نمایید.

با پشت سر گذاشتن مراحل بالا به راحتی می‌توانید در صنعت ماینینگ حضور داشته باشید و به همین راحتی به درآمد خود دست یابید.

انتخاب استخر مناسب برای تازه کاران و اشخاص نیمه حرفه ای و حرفه ای

اگر به تازگی به صنعت ماینینگ ورود کرده اید، بی شک در جست و جوی استخری مناسب وسود ده خواهید بود که بتواند نیاز شما را برآورده سازد و در نهایت شما را به سود دهی برساند.پس باید بسیار دقت کنید. کوچکترین اشتباه می‌تواند برایتان ضرر آفرین باشد. شما باید تمامی‌جوانب را بررسی کنید و سپس یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. نکته مهمی ‌که بهتر است به آن عمل کنید، این است که استخر انتخابی خود را برای مدت کوتاهی تست کنید. اگر مشکلی برایتان وجود نیامد و توانستید به راحتی از آن استفاده کنید، آنوقت است که می‌توانید روی آن حساب باز کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید.

حال چگونه یک استخر برای خود انتخاب کنیم؟

ما در کنار شما ایستاده‌ایم، درست است که شما یک فرد تازه کار خواهید بود که اطلاعات کامل و جامعی هم در اختیار ندارد. اما از همان ابتدا باید تصورات حرفه‌ای داشته باشید و همچون یک شخص با تجربه و حرفه‌ای برخورد کنید. به این منظور که پیش از انتخاب، باید به یک سری نکات توجه کنید که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  1. به دنبال استخر در کوچه و پس کوچهها نباشید!!

این بدین معنی نیست که واقعا در هر جایی به دنبال استخر باشید. بلکه منظور پیدا کردن یک استخر معروف در حد رتبه‌های برتر جهانی است که همین شهرت بتواند اعتبار آن را تضمین کند. قطعا یک استخر موفق شهرت کافی پیدا خواهد کرد که ناشی از اعتماد بالقوه صاحبان ماینرها به آن است.

  1. قدرت بالایی داشته باشد

این قدرت رابطه مستقیمی ‌با توان هش دستگاه شما دارد. هر چه قدرت هش یک استخر بیشتر باشد قدرتمند‌تر خواهد بود و به دنبال آن انتخابی هوشمندانه برای شما محسوب می‌شود که می‌تواند محاسبات درامدی شما را تضمین کند و مسیر موفقیت را برایتان هموارتر نمایید.

  1. رابط کاربری سادهای داشته باشد

شما به عنوان یک کاربر مبتدی باید بتوانید به راحتی به تمامی ‌بخش‌هایی که نیاز دارید دسترسی داشته باشید و دچار سردرگمی و ابهام نشوید. این کمترین انتظاری است که می‌توان از یک استخر قدرتمند و مشهور داشت که کاربران بتوانند به آسانی با آن کار کنند.

  1. هزینه تراکنش کمتری داشته باشد

درست است که باید بر کم بودن هزینه تراکنش‌ها ارجحیت دهیم، اما قابل ذکر است استخر‌ی همچون استخر ViaBTC وجود دارد که هزینه تراکنش ارزهایی همچون بیت کوین و لایت کوین و … صفر است.

  1. اپلیکشن کارآمد و قدرتمند و در عین حال با طراحی زیبا و کاربرپسند

یکی از مواردی که باید همیشه مد نظر قرار دهید این است، استخری را انتخاب کنید که از تمام امکانات آن بتوانید در یک اپلیکشن هوشمند و در عین حال آسان، استفاده نمایید. از این نظر استخر VIABTC علاوه بر این که نسخه تحت وب دارد، یکی از بهترین اپلیکشن‌های حال حاضر دنیا را ارائه داده است و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، در پلتفرم اندروید و آیفون آن را نصب کنید و از امکانات شگفت انگیز آن همچون، کنترل و مشاهده کارکرد دستگاه‌ها، میزان هشریت، میزان درامد کسب شده و دیگر گزینه‌های عالی آن نهایت بهره را ببرید.

حال، معرفی بهترین استخر استخراج برای تازه کاران

باید بدانید که تعداد زیادی از استخر‌ها وجود دارد که می‌توانید شما انتخاب کنید و به کار گیرید، ما استخر ViaBTC را به شما معرفی و پیشنهاد می‌کنیم. احتمالا شما هم کنجکاو هستید بدانید که چرا؟

در پاسخ باید بدانید که این استخر، دارای مزارع متنوع رمزارز می‌باشد که توانسته است قدرت و اعتماد خود را در جهان تثبیت کند. به عبارتی دیگر شهرت آن به همین دلایل است که جهانی بوده و در هر جای کره خاکی که باشید، برایتان قابل استفاده و در دسترس است. نگرش شما در انتخاب یک استخر باید اینچنین باشد که یک استخر باید دائما در حال نوآوری و پیشرفت روزافزون ‌باشد. این نوع نگرش شما است که بر روی پیشرفت و کسب سود بالای شما نیز موثر خواهد بود. این استخر تنوع محصولات ارزی خوبی دارد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. پس شما با خاطری آسوده می‌توانید از آن بهره ببرید. پشتیبانی آن نیز بسیار عالی بوده و در همه اوقات برای عموم افراد نیز در دسترس است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*